Nick

Snelle levering tegen fatsoenlijke prijs

rob

Mooi snel geleverd! Scooter rijdt weer als vanouds

Drenth

Scherpe prijs en prima levering !

Joost

Goede prijzen en zeer snelle levering

H.Nobach

Zeer snelle levering in de avond, ideaal

JP

Ik bestel mijn accu's altijd hier!

Brenda

Niet zo goed. Wij hadden een accu besteld voor onze hybrid auto ,maar deze moet je coderen als die geplaatst wordt en dat is ons niet verteld en hebben ook geen code of iets gekregen. Na een week... Niet zo goed. Wij hadden een accu besteld voor onze hybrid auto ,maar deze moet je coderen als die geplaatst wordt en dat is ons niet verteld en hebben ook geen code of iets gekregen. Na een week dus accu weer kapot.

Reactie PhoneStore.nl:

Bedankt voor je review Brenda. Inmiddels hebben we telefonisch contact gehad en ik heb je uitgelegd dat je verkeerd bent voorgelicht. Accufabrikanten zoals Varta, Bosch en Exide zetten allang geen... Bedankt voor je review Brenda. Inmiddels hebben we telefonisch contact gehad en ik heb je uitgelegd dat je verkeerd bent voorgelicht. Accufabrikanten zoals Varta, Bosch en Exide zetten allang geen codes meer op de accu, dat is iets uit het verleden. Een accu zal nooit binnen een week stuk gaan omdat deze niet is ingeleerd. Er zal zeer waarschijnlijk iets meer aan de hand zijn met je auto. Je mag de accu in ieder geval terugsturen en dan krijg je je geld terug. En uiteraard staan we graag voor je klaar met technisch advies over wat er aan de hand kan zijn. ^Pieter van MAPP