Mathieu Odijk

2 jaar en 8 dagen geleden een accu besteld bij dit bedrijf voor mijn Pan European. Al vanaf het begin deed deze accu het niet lekker. Alhoewel de motor in de winter op de (optimate 4) druppellader hangt, en de schuur bovendien geisoleerd is, is de accu toch net na het verlopen van de garantietermijn definitief stuk gegaan. Na telefonisch contact met de accudienst, werd mij beloofd dat de oude accu zou worden opgehaald tijdens de bezorging van een nieuwe lithium accu. Accudienst zou de oude accu testen, en nadien nog contact met mij opnemen.

Echter, de bezorger had geen instructies van accudienst meegekregen en weigerde dus de oude accu mee te nemen. Accudienst heeft sindsdien ook niks meer van zich laten horen. Blijkbaar zijn ze vooral druk bezig met verkopen... De after-sales kan wel wat verbetering gebruiken.

Nee

Kom je beloftes na!

Reactie AccuDienst.nl:

Bedankt voor je review Mathieu, we stellen dit zeer op prijs.
Inmiddels hebben we contact met je gehad en is alles naar tevredenheid opgelost. Het geheel berust op een miscommunicatie en dat kan uiteraard niet de bedoeling zijn. Onze excuses hiervoor! Wij komen onze beloftes altijd na want service is één van onze speerpunten!
Heel veel plezier van de lithium accu en graag tot een volgende keer! We zijn blij dat alles weer koek en ei is :D

Score voor AccuDienst.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Lithium accu voor pan european