Guido

Beetje jammer. Accu op op vrijdag besteld ivm levering op zaterdag zodat ik 'm het weekend in de auto kon zetten, maar niemand gezien op zaterdag. Slecht geïnformeerd, niemand wist wanneer het wel zou komen totdat er maandag ineens een koerier aan de deur stond. Meebestelde Usb stekker heb ik helemaal niet geleverd gekregen. Na invullen van de review weer contact gehad, keurig uitleg gehad en niet geleverde USB lader is netjes opgelost.

Accu was verdere wel top. Goede Varta accu voor een scherpeprijs.

Als je claimt dat je de volgende dag de producten in huis hebt, dan moet je dat wel waar kunnen maken. Als er iets mis gaat dan proactief de klant informeren, nu moest ik zelf mailen/chatten/bellen.

Reactie AccuDienst.nl:

Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat alles goed is opgelost!
Nogmaals onze excuses voor de te late levering, dit is niet zoals het zou moeten zijn. We zouden heel graag proactief contact opnemen met onze klanten nadat het verstuurd is. Echter zijn we hiervoor afhankelijk van het systeem bij het externe koeriersbedrijf. En op dit moment is dit technisch niet mogelijk.
Gelukkig komt het niet vaak voor dat een levering vertraagd is. En als het toch gebeurt dan zitten we er bovenop om te zorgen dat het toch goed komt!
Heel veel plezier van de accu en graag tot de volgende keer.

Score voor AccuDienst.nl: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Varta auto accu