Rene Feenstra

Slechte service.
Heb een accu gekocht ( VARTA)en binnen 6 maanden deed ie het niet meer, om precies te zijn ruim 5 maanden maar bij de eerste strenge vorst periode begeeft ie het. Kan gebeuren dacht ik maar hoe accudienst ( MAPP ) dit oplost is erg slecht.
De accu wordt de volgende dag opgehaald en men gaat dan deze testen. Op de site staat dat bij nieuwe accu's dat men ervan uitgaat dat binnen 6 maanden er een fabricage fout is gemaakt, en ik dan ervan uitga dat er een nieuwe geleverd gaat worden. NIETS IS MINDER WAAR, MEN GAAT DEZELFDE PROCEDURE VOLGEN ALS DAT DE ACCU 6 TOT 24 MAANDEN OUD IS. Dit komt er op neer dat ik een aantal dagen geen accu in mijn auto heb dus ik niet de auto kan gebruiken. Ben elke dag afhankelijk van mijn auto dus me MENSEN DENK GOED NA OF JE DEZE GARANTIEBEPALINGEN WEL ACCEPTEERD ALS ER IETS NIET GOED IS MET DE ACCU.

MIJN ADVIES IS: KOOP HIER GEEN ACCU ALS JE ELKE DAG AFHANKELIJK BENT VAN JE AUTO. KOOP DAN VOOR EEN PAAR TIENTJES MEER EEN ACCU BIJ JE AUTODEALER WANT DAAR HEB JE WEL GELIJK DE GOEDE SERVICE.

GOEDE PRIJS MAAR DAT HEEFT OOK ZIJN NADELEN

GARANTIEBEPALINGEN

Reactie AccuDienst.nl:

Bedankt voor uw review.
Allereerst, we vinden het heel erg vervelend dat uw accu niet doet wat hij moet doen!
We hebben contact met u gehad en de accu is inmiddels omgeruild voor een nieuwe. Dit alles is binnen 3 dagen geregeld, incl. 1 dag voor het ophalen en 1 dag voor het versturen van de nieuwe accu.
Bij uw aankoop had u kunnen kiezen voor de 'Geen gezeur'-garantie, voor maar een paar euro meer. In het onwaarschijnlijke geval dat je problemen hebt met een Varta accu sturen wij nog dezelfde dag een vervangende accu op. Zo sta je maximaal 1 dag stil met de auto en ben je nog steeds veel goedkoper uit dan bij een garage. Helaas heeft u deze extra garantie niet afgesloten bij uw aankoop.
Gelukkig geeft u nu aan tevreden te zijn met onze service. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan staan we uiteraard graag voor u klaar.

Score voor AccuDienst.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Varta accu