mark doorschodt

Twee accu's besteld. Bij opening van de verpakking bleken ze kortsluiting met elkaar te hebben gemaakt. Gevolg: aansluitpinnen weggesmolten, zelfs doos en factuur zwartgeblakerd. Klanten'service' gebeld. De medewerker blijft volhouden dat dit niet bij hen of onderweg gebeurd kan zijn, terwijl ik de foto's als bewijs heb. Ik kon alleen een korting krijgen bij een nieuwe aankoop. Ik koop hier nooit meer en ga ze aansprakelijk stellen.

Reactie AccuDienst.nl:

Geachte heer Doorschodt,
Bedankt voor het plaatsen van uw review, we stellen elke feedback zeer op prijs.
Inmiddels hebben wij zowel telefonisch als via e-mail contact met u gehad.
Wij hebben uw diverse foto's toegestuurd. De foto's zijn afkomstig uit video opnames, waarin duidelijk te zien is hoe wij uw zending zorgvuldig verpakken.
In de opname is te zien dat de accu's correct in de doos worden verpakt. De accu's zijn zo geplaatst dat de polen onmogelijk tegen elkaar aan zouden kunnen komen tijdens transport. Bovendien is elk van de vier accupolen afzonderlijk afgeschermd met een plastic beschermkap.
Het lijkt ons zeer onwaarschijnlijk dat PostNL de doos open zal maken, om de vier beschermkappen eraf te halen en vervolgens de accu's met de polen tegen elkaar aan terug in de doos te leggen. Om daarna de doos netjes, zonder sporen aan de buitenkant opnieuw te sluiten en te bezorgen.
Wij zijn ervan overtuigd dat de kortsluiting niet kan zijn ontstaan tijdens het transport. Toch hebben we u, uit coulance, een forse korting aangeboden op twee nieuwe accu's.
Wij vinden de situatie zeer spijtig en we hadden het uiteraard liever anders gezien.
MAPP

Score voor AccuDienst.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: 2 accu's voor een stroom backup