Looff

Ons aanbod
Kwaliteit producten

TEAM LEWIS

Fijn contact en leuke producten!

Kun je jouw ervaring met Looff omschrijven?

Als zeer behulpzaam en positief

Hi!
Fijn om te horen, bedankt voor je positieve review!

André Huisman

Systematisch niet doen wat ze beloven

Kwalitatief Uitermate Teleurstellend

Dag André,
Dag André,
Wat vervelend om te horen. Ik heb van mijn collega begrepen dat jullie contact hebben gehad en dat er een passende oplossing is gevonden en je een terugbetaling ontvangt van jouw bestelling. Mocht je nog vragen hebben, stuur dan gerust een mailtje naar hallo@looff.nl.

Maud Pluijm, gemeente Amsterdam

Klantgericht

Snel, praktisch, informeel

Hi Maud,
Bedankt voor je review. Goed om te horen!

ABN AMRO Bank N.V.

Leuk contact en denken goed met je mee.

Helemaal fijn!

Hi!
Goed om te horen. Dankjewel voor je beoordeling! :)

The One Stop Company

Leuke ideeën voor een box met lekkers voor relaties

Kun je jouw ervaring met Looff omschrijven?

Ik kreeg steeds dezelfde contactpersoon aan de lijn die mij enthousiast verder hielp. Ook toen ik wat extra vragen had.

Hi!
Fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent door een van onze collega's. Bedankt voor je positieve review! :)

Sigrid Janssen, KPMG

Hele goede service!

Kun je jouw ervaring met Looff omschrijven?

Ik had Tony repen nodig met een eigen wikkel, super goed geholpen. Zelfs een aanpassing was mogelijk! Heel blij mee!

Hi Sigrid,
Dat is goed om te horen! Bedankt voor je positieve review. Hopelijk hebben de Tony's repen gesmaakt! :)

Woningcorporatie Ons Huis

Ik ben niet persé gebonden aan Looff. Ik kijk ook wel bij andere bedrijven, maar de samenwerking met Looff is prettig.

Kun je jouw ervaring met Looff omschrijven?

Prima. Als er iets fout gaat, wordt er meegedacht en krijg je een kleine attentie voor het ongemak. Dat is erg netjes en vriendelijk.

Hi!
Bedankt voor je review. Goed om te horen dat je de samenwerking prettig vindt! :)

Ingrid Ronodikromo | Gemeente Rotterdam

Het gemak waarmee ik voor mijn team kerstpakketten etc. kan bestellen en versturen. Daarnaast is de service mensgericht.

Kun je jouw ervaring met Looff omschrijven?

Goede service, ruim assortiment in de webwinkel en gebaseerd op kwaliteit. Het werk vanaf mijn bestelling tot levering aan de klant wordt goed gemanaged.

Hi Ingrid,
Dankjewel voor je positieve review, fijn om te horen! :)

Bert

Dat ze niet reageren en mijn bestelling niet leveren

Kun je jouw ervaring met Looff omschrijven?

Ik heb op 19-12 een bestelling geplaatst die 22-12 bezorgd zou worden, maar tot op heden nog niets ontvangen. Ze reageren niet op mijn mail. Een schandalige vertoning. Zeer af te raden om hier iets... Ik heb op 19-12 een bestelling geplaatst die 22-12 bezorgd zou worden, maar tot op heden nog niets ontvangen. Ze reageren niet op mijn mail. Een schandalige vertoning. Zeer af te raden om hier iets te bestellen. Heb het gevoel te worden opgelicht.

Koen Stobbe, Essent

Kun je jouw ervaring met Looff omschrijven?

Snelle levering, goed verzorgd en van goede kwaliteit

Hi Koen,
Goed om te horen, bedankt voor je review!