2014 beoordelingen

Evelien de Kam

Slecht!! Ik had gisteren per ongeluk een Penny abonnement via jullie afgesloten i.p.v. rechtstreeks bij Penny. Direct na jullie bevestiging had ik door dat ik qua website fout zat en wilde ik contact met jullie op nemen. De rede waarom we een penny abonnement voor onze pleegdochter bij Penny af willende sluiten is omdat ze erg naar het beloofde winterpakket uit kijkt. Om dit recht te zetten wilde ik direct contact met jullie opnemen, maar zag dat jullie telefonisch niet te bereiken zijn. Ik heb inmiddels al 3 keer een mail gestuurd maar nog geen reactie ontvangen. Ik had gehoopt op jullie medewerking om dit snel op te lossen en hoop nog steeds dat jullie op korte termijn een bevestig van de annulering sturen. Dit voor dat de bezorging van het tijdschrift van start gaat. En omdat we het juiste abonnement + plus welkomstgeschenk voor 5 december kunnen afsluiten.

Op dit moment geen. Als de annuleren snel is afgerond wil ik wel opnieuw een formulier invullen.

Bereikbaarheid door telefoon en/of snelle digitale bereikbaarheid binnen enkele uren.

Reactie Abonnement.nl:

Beste,
Wij hebben er bewust voor gekozen niet telefonisch bereikbaar te zijn. En wij proberen de aan ons gerichte mails zo snel mogelijk af te handelen. Het kan soms echter voorkomen dat wij niet binnen enkele uren reageren. Inmiddels hebben wij uw aanvraag geannuleerd.

Score voor Abonnement.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangevraagd (dag)blad: Per ongeluk Penny abonnement afgesloten 2145888 O...