Nadine

Ik was erg ontevreden met mijn fillers bij een andere kliniek.
Ik heb een advies afspraak gehad bij A&A Clinic om te kijken of zij iets kunnen doen. Ik vond het top dat ze een uur (gratis) de tijd hebben genomen en we hebben alles uitgebreid kunnen bespreken. Alles was oplossing gericht en duidelijk. Ze probeerde mij niks te verkopen maar uitleggen hoe het zit en wat de oplossingen zijn. Ik ben met HUN advies, later toch naar een andere kliniek gegaan (dichter bij mijn huis), omdat ik dacht nu weet ik wat er gedaan moet worden en kan ik de andere arts vragen wat ik wil. Ik had zo een enorme spijt. Want het is wederom een teleurstelling geworden, ik ben terug geweest naar die arts maar hij was het niet met mijn eens en dus kon hij niks voor mij betekenen (enorme arrogante zak). Ik ben voor 2e keer op consult gegaan bij A&A Clinic, alles weer uitgelegd en gevraagd voor een oplossing.
Al het werk van de andere arts is in 2 behandelingen gecorrigeerd en het ziet er prachtig uit.
Ik moest blijkbaar weer een fout maken om te leren luisteren naar mijn intuities en gevoel die heel goed was bij A&A Clinic.
Dus vanaf nu reis ik liever 2,5 uur heen en 2,5 uur terug om te krijgen wat ik wil.
Dus wil je door eerlijke en professionele mensen behandeld worden this is the place to be.

Score voor A & A Clinic: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geslacht: Vrouw