Drs. Piet C.A. Severijnen

Zie boven

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

De diensten geleverd door de verkoopmedewerker was niet naar tevredenheid. Men verzekerde mij dat een bepaald model ketel warm water op twee tappunten zou geven. Toen dat na installatie niet direct het geval was, werd door medewerker zonder dit the checken de schul gegeven aan de buizen in de woning. Achteraf bleek een en ander geluukig wel te functioneren. Maar niet door actie van de verkoopmederwerker. Ik vraag me af waarom er niet eerst getest wordt of het buizen systeem goed functioneert, en op basis van de uitslag een ketel aangeboden wordt?

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Alles-in-1 pakket (aanschaf én installatie)

Wat viel u in positieve zin op?

Zie opmerkingen boven. Ik heb zelf moeten experimenteren om op meerdere tappunten tegelijk warm water te hebben. De verkoopmedewerker van Volta leek er alleen in geïnteresseerd te zijn om zijn targets te halen. Wel vriendelijk de dame (Olga) aan de telefoon.

Reactie Volta Limburg CV-ketels:

Bedankt voor uw reactie.