Wat vindt u van de route die u heeft afgelegd?
Hou zou u uw activiteiten beoordelen?
Het advies van uw reisspecialist
Uw reisbescheiden
Hoe blij bent u dat u uw reis heeft geregeld via TravelEssence?
Hoe zou u uw accommodaties in het algemeen beoordelen?
Wat vond u van het uitzicht en de ligging van uw accommodaties?
In hoeverre heeft TravelEssence uw wensen begrepen en vertaald naar een voor u ideale reis?
Hoe vriendelijk en behulpzaam waren uw gastheren en gastvrouwen?
Het reserveringsproces
De inhoud van uw reisvoorstel
Het gesprek met uw reisspecialist
Hoe hebben de accommodaties in het algemeen voldaan aan uw verwachtingen?

Een mooie reis hebben we gemaakt, die via het gesprek met Judi tot stand is gekomen. Veel natuur, was ook onze wens.
Niveau van de accomodaties was heel wisselend, van basic tot heel luxe. Ons niet bekend vooraf, ook niet of dit een bewuste keuze was van TE. Bij 'basic' was de keukenvoorziening wat simpel.
Qua route vonden we wel dat er lange reisdagen waren, wat te maken heeft met de haalbare gemiddelde snelheid (70 km), maar ook met de vooraf bepaalde route (van Greymouth - west - naar Kaikoura - oost - , dan naar Motueka - noord); misschien is Kaikoura na Christchurch logischer. Ook van die gemiddeld haalbare snelheid hadden we graag vooraf wat geweten.
Foutje van TE: De Maori-tour: Wiki had een ander adres opgekregen van TE dan waar we waren. We hebben zelf contact met haar gezocht, zodat ze wist waar ze ons wél kon vinden. De tocht begon daardoor een uur later., en wat toch een uur eerder afgelopen dan zoals het in de beschrijving stond.
West Coast wilderniss trail: de beschrijving lijkt aan te geven dat dit om een begeleide tocht gaat. Je krijgt echter een walkie talkie mee om met Chris in contact te blijven. Dat verliep overigens prima. verder staat er niet in dat je een lunch en drinken meekrijgt, wat ook prima was verzorgd. Maar we wisten het niet vooraf.

Score voor TravelEssence: 4/5
Zou u TravelEssence aanbevelen? Ja