Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

A. Knevel/dienstwoning Defensie

Hebben begin dit jaar (eind febr. begin mrt.) de gehele badkamer vernieuwd.
ik heb lang gewacht met deze feedback omdat je pas kan oordelen als je er een poos gebruik maakt van iets nieuws, alles wat nieuw is is prachtig maar later zie en ervaar je wat tegenvallertjes.
ik kan u zeggen dat vanaf het begin dat we de badkamer in gebruik namen wij geen op of aanmerkingen kunnen vinden en genieten elke dag van onze nieuwe badkamer. vanaf het moment dat ze begonnen tot oplevering is alles gegaan zoals van te voren afgesproken. tussentijds is de communicatie perfect geweest. bij kleine veranderingen werd dit met ons direct besproken en niet op eigen houtje gedaan. tevens waren wij zeer te spreken over de mobiele badkamer die bij ons geplaatst was voor de tijd van de verbouwing. het tegelwerk is een waar stukje vakmanschap alles zo mooi recht en een perfecte afwerking en blijft een lust voor het oog. al met al is het een parel in ons huis.

van alle partijen is het zo: er word gedaan wat beloofd is en het tijdschema prima gehanteerd. goede communicatie onderling. erg goede afwerking. zeer prettige mensen om mee samen te werken.

voor het eerst kan ik geen verbeterpunten aanbrengen bij een verbouwing.

Score voor Je Baden+ badkamerspecialist: 5/5
Zou je ons bedrijf aanbevelen? Ja