Gert

Goed, snelle levering, makkelijke website.
Jammer dat niet wordt nagedacht over kleine zendingen. Wij hebben een windscherm ring voor Vespa gekocht. Ding kost ongeveer € 5 echter met bezorgkosten € 11. Komt aan in een doosje terwijl dit ook in een enveloppe had gemunt en de kosten voor ons dan waarschijnlijk € 7 in totaal was geweest.

Makkelijke website

Reactie 50cc-Scooterparts.nl:

goedemiddag Gert, jammer dat u een aanname doet zonder dat eerst aan ons te vragen. er is wel degelijk nagedacht om artikelen in een envelop te verzenden. Wij hebben dit ook een tijdje gedaan. Maar hebben daar echt slecht ervaringen me opgedaan. klein reken voorbeeldje. U artikel kost 5 euro. Onze winst op dat artikel is minimaal. Eigenlijk kunnen wij daar al geen personeel aan laten werken qua tijd om het rendabel te maken, artikel op halen op de locatie, doos maken en in pakken label aanmaken, en klaar leggen op de afhaal plek. lijkt me een duidelijk verhaal. echter hebben we dit ook gedaan met een envelop. kregen we een week later een bericht dat de envelop niet was aan gekomen. tracking aangeleverd bij de post. U pakketje is wel degelijk bij de klant aangenomen. Nou daar sta je dan als bedrijf zijnde. Dan kies je ervoor om dit goed op te lossen. En stuur je het nogmaals op. ( anders krijgen je een slechte review). einde streep heeft het ons dan bijna 13 euro( artikel + verzendkosten+ personeel kosten) gekost in plaats van dat het iets heeft opgeleverd.
Hoop dat er toch een beetje begrip is met deze uitleg . mvg 50cc-scooterparts

Score voor 50cc-Scooterparts.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: