Ik was op zoek naar een bepaald artikel , dat volgens de website van dit bedrijf op voorraad was en bijgevolg onmiddellijk leverbaar . Gezien de redelijke dringendheid het betreffende artikel te ontvangen voor mijn vertrek naar buitenland ( gebruikmakend van betreffend artikel ) was dit voor mij de aanleiding om het artikel bij dit bedrijf te bestellen. Helaas kreeg ik enige tijd later een e-mail om te melden dat het artikel niet op voorraad was en bijgevolg een week later zou geleverde worden . Ik kon indien gewenst mijn bestelling annuleren . Helaas ook geen oplossing meer . Behalve de voor mij laattijdige levering ( had ik dit vooraf geweten had ik elders besteld waar het artikel wel tijdig leverbaar was ) werd de levering correct afgehandeld

TIP : zorg dat de beschikbaarheid van uw producten steeds correct wordt weergegeven op uw webshop . Onmiddeliijke beschjikbaarheid is voor een aantal kopers doorslaggevend om te bestellen . Als dan nadien blijkt dat dat niet correct was ( foutje of bewust ? ) laat dat een wrange nasmaak . Zonder deze ervaring had ik wellicht een tevreden klant geweest

Reactie 50cc-Scooterparts.nl:

Geachte Peter Busschots, uit Belgie.
Heel vervelend dat u het beenkleed met spoed nodig had. U heeft bij ons op zaterdag besteld, dat wij u dan op maandag contacten betreffende het te leveren beenkleed wat u heeft besteld, (aangezien wij op zondag niet werken hier in Nederland,) had dan ook niet eerder gekund.
Ook hebben wij geen voorraad status op onze website, dus misschien dat u abuis was met een andere website, waar u deze mogelijk ook heeft gezien.
Wij hebben u gelijk voorgesteld om een terug betaling te doen, maar u wilden wachten op uw bestelde beenkleed.
Onze excuses voor het ongemak,
Wellicht dat u de rest van onze service ook mee kan nemen in uw review.
50ccScooterparts

Score voor 50cc-Scooterparts.nl: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: