Vera Sena

Ik ben zeer tevreden over de ontwerptool. Er is veel keuze en makkelijk te gebruiken. De verzending was snel en de verpakking was goed. Mooi display om 1 kaart bovenop te doen. De kaartjes zelf voldoen aan mijn verwachting.

Verder vond ik de chat functie heel erg handig. De problemen met mijn account waren snel opgelost op deze manier.

Wel heb ik nog een tip voor de site. Het zou fijn zijn als ook de keuze van het soort papier opgeslagen zou kunnen worden. Ik heb een proef kaartje in mat maar heb bij de bestelling niet goed opgelet en heb in de snelheid een glanzende versie besteld. Op zich geen probleem maar wel ff een verassing. Was mijn eigen fout dat ik verkeerde type papier had gekozen hoor, maar daarom dus handig als dit ook al opgeslagen kan worden.

Reactie 4CARDS | geboortekaartjes en trouwkaarten:

Hoi Vera,
Dank je wel voor je mooie beoordeling! Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent :-).
Via account>mijn bestellingen kun je bestellingen terugzien. Hier kun je ook zien welk formaat en papiersoort je had besteld. Het spijt me te horen dat dit voor jou niet bekend was.
Gelukkig zijn de kaartjes uiteindelijk wel naar je zin!
Heel veel geluk met jullie meisje <3
Groetjes Muriel van 4CARDS