Rob

Ik vond de bikefit bijzonder plezierig. Er wordt alle tijd voor je genomen. Alles gaat heel gemoedelijk. ook wordt er wordt er erg goed naar je geluisterd. Al met al een prima ervaring die ik zeker iedereen die zijn sport een beetje serieus neemt, aanbeveel.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

De eerste ritten waren erg wennen. Het zadel is namelijk twee centimeter omhoog gegaan en de stuurpen 3 a 4 centimeter korter geworden. Bovendien zijn mijn schoenplaatjes goed gezet en heb ik een ander zadel. Mijn zit op de fiets is daardoor heel anders geworden en na 4 jaar in een andere positie op de fiets zitten kost wat gewenning. Erg positief vind ik dat door deze bikefitting mijn pedalen veel makkelijker rond draai. Dit betekent dus dat ik veel meer kracht op mijn pedalen kan zetten wat een positief effect heeft op lange ritten. Voorheen had ik ook altijd, bij een lange rit, pijn in mijn bovenarm maar dit is volledig verdwenen. Wanneer ik op mijn fietstrainer zit ( en op Zwift) zie ik ook dat ik langere tijd veel hogere wattages kan draaien. Ik hoop met deze bikefitting de komende jaren nog met veel plezier op mijn fiets te zitten.

Score voor 12GO Biking Bikefitting: 5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geslacht: man
Leeftijd: 60