Rogier

Het is prettig als iemand geen haast heeft en in alle rust je problemen kan bespreken. Dat deed Sjoerd heel goed. De uitleg was duidelijk, de sfeer was ontspannen maar toch gericht op het oplossen van het probleem. Behalve het probleem wat ik had zijn er ook allemaal andere fietsproblemen getackeld waarvan ik dacht dat die bij mij wel snor zaten. Maar op heel veel plekken bleek winst te halen. Beter afstelling van de plek van de pedalen. Compleet ander zadel wat echt ook veel beter zit.
Zadel naar achteren en omhoog. En ik zat al best wel hoog vond ik. Kortere stuurpen.

Hoe heb je de eerste fietsritten na de Bikefit ervaren?

Helaas heb ik door andere problemen nog maar ik 1 maal kunnen fietsen. Ik heb het zadel weer iets omlaag gezet omdat al deze aanpassingen tegelijk wat veel was voor rug. Maar ik weet zeker dat het zadel weer omhoog gaat.
In de club waar ik fiets zitten heel veel mensen op te grote of te kleine fietsen. Zadels heel laag, knieƫn verkeerd, schoenen verkeerd etc. Al deze mensen kan ik aanraden dit 1 maal te doen er geld in te investeren. Er gaat denk ik voor heel veel mensen een wereld open.

Score voor 12GO Biking Bikefitting: 4.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geslacht: man
Leeftijd: 48