Juridische kennis
Vakinhoudelijke kennis
Vriendelijk
Website
Reactietijd email

Onbetrouwbaar, arrogant en klantonvriendelijk. Zo wil ik mijn contact de afgelopen weken met het kantoor in Arnhem beschrijven.

Wij zijn met Maikie Bosch van kantoor Arnhem in gesprek geweest over een woning in Arnhem. Ondanks duidelijke afspraken en toezeggingen over ons telefonische contact werden wij telkens niet teruggebeld en moesten wij constant het initiatief hiertoe nemen.

Dat voelde heel slecht en wij vonden dat wij absoluut niet serieus genomen werden. Wij werden aan het lijntje gehouden maar ondertussen waren er kennelijk al gesprekken en afspraken met andere klanten.

Het ergste vinden wij nog wel dat er aantoonbaar gelogen is over de toewijzing van de woning. Het zou gaan tussen een ander stel en ons. Ons werd telefonisch verteld dat de keuze op het andere stel was gevallen omdat zij samen een hoger en vast inkomen hebben.

Wij weten nu dat er helemaal geen stel in die woning is gekomen. Wij weten ook dat de verhuurder graag een stel in de woning wil. Er is dus tegen ons gelogen en dat vinden we onacceptabel en zeer dubieus.

Wij vermoeden dat er persoonlijke belangen bij deze keuze van 123wonen hebben gespeeld.

Zelfs wordt er niet reageert op een ingediende klacht.

Heeft u als verhuurder of als huurder gebruik gemaakt van onze diensten?

Huurder

Reactie 123wonen.nl de verhuurmakelaar:

Beste Yoshi Arentsen en Floks Krosse,
Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u ons op deze manier beoordeelt. U bent door ons voorgesteld aan de verhuurder van het pand, net als alle andere kandidaten. De verhuurder heeft echter voor een andere huurder gekozen (meneer is wel onderdeel van een stel en zijn partner zal er ook enige tijd inwonend zijn). Dit is zijn goed recht. U heeft meerdere malen contact met ons opgenomen om te vragen wat de stand van zaken was. Hierin hebben wij steeds aangegeven dat wij contact op zouden nemen wanneer er iets van de verhuurder vernomen was. Wij hebben u daarom niet aan het lijntje gehouden, de reactie van de verhuurder liet enkel op zich wachten. 123Wonen heeft als taak om secuur naar kandidaten te kijken en dit met de verhuurder te bespreken: er spelen voor ons geen persoonlijke belangen mee. Wij hopen dat u dit ook inziet en begrijpt dat wij enkel onze dienstverlening hebben uitgevoerd.
123Wonen Arnhem

Score voor 123wonen.nl de verhuurmakelaar: 0.5/5