Juridische kennis
Vakinhoudelijke kennis
Vriendelijk
Website
Reactietijd email

Mijn appartement in Amsterdam is verhuurd binnen twee weken zoals ook als verwachting was afgegeven. Hiervoor zijn een drietal bezoeken van meerdere kijkers geweest. Omdat mijn woning recentelijk geheel gestuct en geverfd was met een nieuwe keuken, had ik strenge eisen voor mijn huurder. Bij voorkeur een net iemand alleen. Dit is gelukt!!

Door ervaring in verschillende wijken in Amsterdam kunnen ze goed inschatten wat de verhuurprijs kan zijn.
Ook weten zij goed hoelang het ongeveer gaat duren voordat er een goede huurder gevonden is.
Als verhuurder heb je er geen omkijken meer naar nadat 123wonen slechts 2x langs is geweest: 1x voor globale bezichting en 1x voor foto's. Alles wordt uit handen genomen.

Enige verbeterpunt is de reactie tijd nadat ik mijn opdracht voor verhuur verstuurd had. Dat duurde geruime tijd en had een tussentijdse update wel gewaardeerd.

Specifieke medewerker

Ik wil graag Edgar bedanken die na enkele bezoeken van potentiele huuders toch volhardend was in het vinden van de juiste huurder voor mij. En voor het beantwoorden van mijn vele vragen!

Score voor 123wonen.nl de verhuurmakelaar: 5/5
Afgenomen dienst: verhuur appartement