Juridische kennis
Vriendelijk
Website
Reactietijd email

Melissa de Rat

123 wonen in Tilburg is een van de beste bedrijven waar ik ooit zaken mee heb gedaan.
Direct mijn huis op de site gezet, en direct aan de slag met het zoeken naar een huurder. Dit ging sneller en makkelijker dan ik had verwacht.

Er wordt direct op e-mail en telefoontjes gereageerd. En afspraken worden keurig nageleefd.
Michel Immink is van aanpakken en werkt erg kordaat. Een zeer betrouwbaar maar vooral ook een eerlijk persoon waar je gerust op kan vertrouwen. De professionaliteit van Michel zie je niet vaak meer. Hier wordt kwaliteit geleverd. Dit merk je wat je hebt er zelf bijna geen omkijken na, en alles is vloeiend verlopen.

N.v.t.

Specifieke medewerker

Michel Immink van 123 wonen Tilburg, je bent een vakman binnen deze branche, je werkt snel en kordaat. Je verdient een dikke pluim. Voor jou is afspraak afspraak en die kom je ruimschoots na. Je gaat professioneel te werk en aan alles is te zien dat je dit werk graag doet. Zoals ik al zei, een vakman want ervaring heb je meer dan genoeg.
Je bent de basis voor een heel lange samenwerking. Michel kan ik iedereen aanraden! Ik hoop dat je nog lang dit werk blijft doen.

Score voor 123wonen.nl de verhuurmakelaar: 5/5
Afgenomen dienst: Huurder gevonden voor mijn pand