H. Bouwsma - de Vente

Vouwgordijnen op maat besteld voor onze keuken inclusief ophang systeem. Het bleek allemaal exact te passen en was eenvoudig te monteren met de bijgeleverde handleiding . Goede prijs kwaliteits verhouding en maakt onze nieuwe keuken echt helemaal “af”. Kortom een aanrader!

Vriendelijke mensen aan de telefoon toen ik belde waarom ik geen ontvangstbevestiging had ontvangen terwijl ik al vier weken geleden mijn order had betaald. Werd ter plekke uitgezocht wat de oorzaak was en ook direct met excuses gecorrigeerd. Bleek aan het foutief invoeren van E-mailadres in de administratie te liggen waarna alles verder vlot is afgehandeld.

Wellicht meer controle of beter/ ander controle systeem om bovenstaande problemen te voorkomen. Nu had ik als klant geen tot weinig zicht op het verloop van de bestelling ( anders dan alleen het bankafschrift) en ben ik uiteindelijk zelf maar eens gaan bellen.
Tip zou kunnen zijn de klant terug te bellen wanneer er telefonisch contact wordt opgenomen. Ik moest best even wachten terwijl de fout werd opgezocht. Geef desnoods de klant hier de keuze als in “blijft u aan de lijn of zal ik u terugbellen?”
Info over verloop order zou dan in deze enquête bij ondergetekende ongetwijfeld hoger gescoord hebben. Maar verder geen klagen meer gehad over het verdere verloop.

Score voor 123Jaloezie.nl: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja