Niels

Mijn vriendin is gek op zonnebloemen en om haar te verrassen op werk in deze deprimerende novembermaand, besloot ik om een bloemenbezorgservice te op internet te zoeken die nog zonnebloemen aanbood. Deze had ik gevonden en dat was 123bloemenbestellen. Ik doorloop het bestelproces en betaal bijna 40 euro voor het boeket, maar om mijn vriendin op te vrolijken heb ik het er graag voor over.

Ik wilde zeker weten dat mijn vriendin aanwezig zou zijn op kantoor en betaalde de extra kosten voor levering tussen 09.00 en 12.00 uur.

Lang verhaal kort ik moest om 13.00 uur nabellen om te vragen waarom de bloemen nog niet waren bezorgd. Ik kreeg allerlei excuses, waar ik niet op zat te wachten. uiteindelijk werd de bos tussen 14.00 en 15.00 uur bezorgd en als klap op de vuurpijl kreeg mijn vriendin van 27 jaar geen mooi boeket zonnebloemen maar een oubollig geel paasboeket, fijn mee gedacht aangezien zonnebloemen ook geel zijn, zal de gedachte zijn geweest.

Kortom heb ik bijna 40 euro neergelegd voor een %^&*boeketje bloemen, zelf nabellen, wel smoesjes aanhoren maar geen excuses krijgen of enige tegemoedkoming of wat dan ook voor deze verschrikkelijke en teleurstellende service.

Ik heb deze klacht naast telefonisch ook op de mail gezet en geen reactie op gekregen.

Ik ben niet van het klagen op een feedback site als deze maar helaas voel ik mij dermate opgelicht dat ik helaas geen andere uitweg zie.

Score voor 123BloemenBestellen.nl: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee