Ribbink

In het verleden regelmatig lak gekocht, de goede kleur krijgen was altijd al een probleem en de prijzen zijn gewoon te hoog. We kochten dan ook eigenlijk geen meng kleuren bij Jeroen, maar wel non Paint producten en dat ging prima. Maar nu hadden wij een klant die kleur van zijn auto uit 1959 hier laten inscannen en deze kleur klopte volgens de klant. En het was enkel voor een motorkap dus maar relatief weinig (anders is hij ook veel te duur) Dus wij hadden de lak bij Jeroen besteld compleet met verharder. Motorkap geschuurd in grondlak deze geschuurd. Vervolgens de lak van Jeroen gemengd zijn verharder en verdunning er bij en spuiten. En de lak kreeg helemaal een een structuur en sloeg mat uit totaal geen hoogglans. Wij Jeroen gebeld die wist het zo ook niet. We moesten maar even langs komen met de kap.
10 min later belde hij terug ze had een fout gemaakt. Ze hadden een 1k lak gemengd ipv 2k. Dus gewoon compleet de verkeerde lijn gebruikt en daar bij gewoon verharder mee klaar zetten. Maar hij zal wal een nieuw potje mengen. En we moesten de kap wel even kaal schuren want die 2k kan niet direct over die 1k. Dus wij moesten hem weer schuren, gronden weer schuren en opnieuw spuiten.
Lak op halen hij hem
Voor ons was de schade dan nog al groot uren, grondverf, diesel voor de cabine, schuurpapier.
Toen wij hem hier op aanspraken deed hij al. Een beetje afstandelijk. Naar het weekend hebben we hem er over terug gebeld toen kon hij niet aan de telefoon komen verzoek van terug bellen gedaan. En toen belde hij 5 uur later terug. En hij begint toch tegen ons uit te vallen. Wij hadden ook een keer een rekening te laat en daar moest hij een aanmaning voor sturen. ( Meestal betalen wij contact maar door de corona kan dat niet) en dat kosten hem ook geld. Iedereen was fout behalve hij.
Kort om hij maakt een fout en geeft ons een grote mond en wij mogen voor de schade opdraaien. En daar in wilde wij hem best te genoemd komen maar dat verwacht ik ook van hem. Het gaat ons niet om die paar euro. Maar als je een fout maakt los je die op. En niet een ander voor alle schade laten opdraaien.
Ons antwoord was dan ook dan ben je een klant kwijt, maar dat maak hem niets uit.
Die paar duizend euro per jaar omzet van ons interesseert hem denk ik niets.

Ons advies is blijf er maar vandaan als er iets fout gaat is het nooit hun schuld.

Reactie 123autolakken.nl:

Beste Ribbink’s automobielen. Wij waarderen zeer de moeite die u heeft genomen voor het schrijven van de Feedback. We kunnen ons niet in alles vinden van uw feedback, maar zullen zeker de argumenten meenemen om onze service verder te verbeteren. Wij staan achter ons product en vinden het spijtig dat u dat niet zo ervaart. Graag hadden we met u tot een oplossing willen komen. Wij wensen u veel succes met uw bedrijf in de toekomst.

Score voor 123autolakken.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: