van Beek

Positief. Vlotte levering.

Fijn dat ik met het artikelnummer van mijn laptop zonder moeite weet welke adapter ik moet hebben, zonder verder kennis te moeten hebben van de verschillende soorten stekkers.

Er staat bij de aanschaf van een adapter alleen in de beschrijvende tekst dat de stekker ontbreekt, dat je die los moet bijbestellen. Vervolgens staat er dat die mogelijkheid er later in het bestelproces automatisch wordt gegeven, maar dat is niet zo. Ik kan me voorstellen dat veel mensen hierdoor verrast worden, als je per ongeluk niet goed leest.

Daarbij valt me op dat ik naar deze enquete wordt gelokt met een cadeaubon van 200 euro van bol.com, die wekelijks wordt verloot. Dat betekent een kostenpost van 10.400 euro per jaar. Dat lijkt me sterk, en daardoor ongeloofwaardig. Dit maakt dat ik ook het bedrijf meteen ongeloofwaardiger vind helaas...

Reactie 123Adapter.nl:

Beste mevrouw van Beek,
Ik zie inderdaad dat er staat per week. Mijn excuus dat is inderdaad onjuist.
Wij verloten binnen (ViaDennis) daar is 123adapter ook onderdeel van 1 keer per maand een Bol tegoedbon van 200 euro. Ik heb het direct laten aanpassen in de Feedbackcompany omgeving. Het netsnoer probleem is een veel gehoorde opmerking. Hier hebben we nog niet een directe oplossing voor gevonden maar zijn er mee bezig (het is complexer dan het lijkt in de huidige web omgeving).
Ik dank u voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Dennis

Score voor 123Adapter.nl: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
adapter voor HP-laptop