Offerte
Resultaat
Advies
Communicatie

Michel

Na een eerste kennismaking een goede indruk van Dhr vd Stegge en daar opvolgend een onderzoek laten uitvoeren, hierbij zijn de wijzers verwijderd en na onderzoek weer teruggeplaatst. Ik heb besloten de reparatie in de datumaanwijzing niet uit te laten voeren en daarom de onderzoekkosten van €75,00 keurig betaald. nog geen 24 uur later komt de secondewijzer helaas los van het uurwerk. Dhr. vd Stegge gebeld en gemeld wat er gebeurd is. Hierop reageerde hij zeer opgewonden dat er geen garantie op onderzoekkosten zit. Lijkt mij dat de wijzer die verwijderd is wel goed teruggeplaatst dient te worden. Fouten maken is menselijk maar lijkt mij wel dat deze in alle redelijkheid hersteld dienen te worden. Telefoongesprek werd heel onaangenaam. Dhr. vd Stegge is van huis uit aannemer en zeker geen service gerichte horlogemaker. Moraal van het verhaal, ga naar de officiële reparateur, deze is ook zeker niet hoger in prijs.

Eerste indruk is dus niet altijd de juiste indruk helaas.

Reactie 123 Watch Repair:

Het door mijnheer geschetste beeld komt niet overeen met onze prestaties en met onze 15 jarige horlogemakers-ervaring. We zijn gewoon een professioneel bedrijf. De positieve reviews zijn over het algemeen hier zeer duidelijk over, met een enkele uitzondering daar gelaten, die ook over het zelfde thema gaat. Mijnheer heeft er voor gekozen om de aangeboden reparatie niet door ons uit te laten voeren.
Als een klant geen gebruik maakt van een aanbieding dan brengen wij het horloge zo veel als technisch mogelijk en zonder vervanging van onderdelen weer terug in de oude staat, echter we leveren hier geen garantie op. Dat hoeft in principe ook niet, het horloge is immers stuk en een klant komt niet zonder reden bij ons. Wijzers raken niet voor niets los en vaak zijn dergelijke thema's lastig om vast te stellen of de oorzaak ervan nu aan de gebruiker, de wijzer zelf, de horlogemaker of dat het aan een combinatie hiervan ligt. Bij een reparatiegarantie gaan wij hier over het algemeen coulant mee om. Bij onderzoek zitten we hierover strakker in de leer. Een onderzoek is immers geen reparatie. We hebben mijnheer aangeboden om het terug plaatsen van de wijzer tegen kosten uit te voeren. Mijnheer wenst hier op voorhand geen gebruik van te maken. Wat wij van de klacht leren, is dat we voortaan onze klanten nóg duidelijker gaan informeren over de onderzoeksprocedure.

Score voor 123 Watch Repair: 0.5/5
Zou u 123 Watch Repair aanbevelen? Nee