Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

Goed,maar had niet verwacht dat we de kaarten zelf in elkaar moesten flansen en de enveloppen plakte slecht tot niet.

Netjes afgeleverd

Reactie Pretty Orange:

Beste Anoniem,
Bedankt voor je review! Fijn dat je hier de tijd voor hebt genomen.
Jammer om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent. Je geeft aan dat je niet had verwacht dat je de kaarten zelf in elkaar moest flansen. Bovendien plakten de enveloppen slecht tot niet. Ik heb gelijk een en ander voor je nagekeken.
Tijdens het bestelproces krijg je te zien dat je de kaart zelf in elkaar moet zetten. Ik heb je feedback intern doorgeven. Mogelijk kunnen we een en ander (nog) duidelijker vermelden op onze site.
Enveloppen horen gewoon goed te plakken. Mogelijk heb je enveloppen uit een mindere batch ontvangen. Sorry hiervoor. Je had gerust gelijk contact met ons op mogen nemen. Dan hadden we nog dezelfde dag goede enveloppen naar je verstuurd. Deze had je dan de volgende dag in huis gehad. Misschien goed om te weten voor een eventuele volgende bestelling.
Naar aanleiding van je feedback hebben we contact met je gezocht. Helaas hebben we nog geen reactie ontvangen. Neem gerust contact met ons op als we je nog ergens mee kunnen helpen.
Dan rest me jullie nog een mooi trouwfeest toe te wensen.
Hartelijke groet,
Pieter
Serviceteam Poobies

Score voor Pretty Orange: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Trouwkaarten