Hoofd administratie Feedback Company

Weet jij als Hoofd Administratie onze financiële administratie naar een hoger niveau te tillen en de P&C-cyclus op een goede manier te stroomlijnen? Dan is deze baan als Hoofd Administratie een uitgelezen kans. Een mooie baan waarin je alle ruimte krijgt om je kennis te delen en een bijdrage kunt leveren aan de verdere professionalisering van onze organisatie.

Over ons

Feedback Company is een internationaal Saas Platform welke zich focust op het verzamelen en meten van feedback middels user generated content. Deze software maakt het mogelijk dat consumenten de kans krijgen om direct online hun mening te geven over een dienst of een product.

Op ons kantoor in het centrum van Utrecht werken we met een enthousiast internationaal team van 20 professionals op de afdelingen Marketing & Sales, Development, Finance en HR.

De functie

In deze functie ben je samen met het team verantwoordelijk voor de dagelijkse werkzaamheden van de complete financiële administratie. Werkzaamheden:

• Aansturen van een team van financials (2)
  • Verzorgen van maand- kwartaal- en jaarafsluitingen
  • Beoordelen van jaarrekeningdossiers en jaarrekeningen
  • Opstellen van financiële (project)rapportages
  • Monitoren van fiscale aangifte (BTW/ VPB)
  • Onderhouden van contacten met externe stakeholders zoals accountant, fiscus en bank.
  • Optimaliseren van de financiële en administratieve processen

Jouw Profiel

De persoon die we zoeken is een ervaren financial die het leuk vindt om collega’s te begeleiden en onze administratie naar een hoger plan te brengen. Verder ben je betrokken, gezellig en breng je humor mee. Functie-eisen:

• Een afgeronde HBO opleiding SPD, BE of AC
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring
  • Uitstekende communicatieve en schriftelijke vaardigheden in het Nederlands
  • Zeer goede kennis van en ervaring met MS Office Excel
  • Fulltime beschikbaar

Wat bieden wij?

Bij Feedback Company bieden we je een dynamische en innoverende IT – gedreven scale up  omgeving met een jong team, waar samenwerken, teamspirit, en ondernemen, centraal staan.
En verder:

• Een marktconform salaris
  • 26 vakantiedagen

Interesse?

Ben jij na het lezen enthousiast geworden en wil je graag bij ons komen stage lopen. Neem dan contact op met Joyce Keizer : joyce@feedbackcompany.com 0655128617.

Reputatiemanager

Heb jij sterke affiniteit met Customer Experience- en reputatiemanagement? Analyseer je gemakkelijk binnengekomen data en ben je sterk in het adviseren van klanten? Lees dan snel verder! Bij Feedback Company zijn we op zoek naar een reputatiemanager die als spil tussen de klanten en de IT afdeling van Feedback Company klanttevredenheidsonderzoeken opzet en coördineert.

Over ons

Reputatie is meer dan een review of een vijf-sterren-rating op Google. Feedback Company is expert in reputatie management. Dankzij onze jarenlange ervaring in de feedback markt weten we hoe we feedback kunnen vertalen naar de gewenste branding en imago, optimale bedrijfsprocessen en het verbeteren van tevredenheid onder medewerkers én klanten. Dat doen we middels innovatie en slimme technische oplossingen, data-analyse én het stellen van de juiste vragen. De feedback die wij verzamelen is geschreven door echte mensen, en voldoet aan onze strenge betrouwbaarheidseisen. Feedback Company is een jong bedrijf met 28 medewerkers en opereert vanuit het centrum van de wereld aka de Jaarbeurs Innovation Mile in Utrecht.

Wat je doet als Reputatiemanager bij Feedback Company

Als reputatiemanager ben jij het aanspreekpunt richting onze klanten die advies en onderzoek willen als het gaat om reputatie- en of customer experience management.  Je bent van A-Z verantwoordelijk voor de aan jou toegewezen projecten en samen met de klant inventariseer je de onderzoeksbehoefte. Je stelt een onderzoeksplan op en met de IT afdeling richt je (online) onderzoek oplossingen in. Hierbij moet je denken aan dashboards, vragenlijsten en rapportages. Vervolgens analyseer je de resultaten en evalueert deze met de opdrachtgever en brengt advies uit.  Verder ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van onderstaande werkzaamheden, onder andere het:

• Afstemmen van nieuwe onderzoeken of afstemmen van bestaande onderzoeken met klanten.
  • Inrichten van (online) onderzoek oplossingen
  • Analyseren van de binnengekomen data
  • Optimaliseren van projecten en onderzoeken (in- en extern)
  • Advies uitbrengen richting de opdrachtgevers.

Wie ben jij?

We zijn op zoek  naar een enthousiaste collega die stevig in zijn/haar schoenen staat. Je bent pro-actief, hands-on en dienstverlenend ingesteld. Daarnaast ben je sterk met cijfers en in staat om data te vertalen naar concreet advies.

Verder vragen wij:

• HBO/WO werk- en denkniveau
  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijk rol
  • Ervaring en kennis van projectmatig werken
  • Kennis van klanttevredenheid-/loyaliteit onderzoeken

Wat bieden wij?

Bij Feedback Company bieden we je een dynamische en innoverende IT – gedreven Scale Up omgeving met een jong team, waar samenwerken, teamspirit, en ondernemen, centraal staan.

En verder:

• Een marktconform salaris
  • Een reiskostenvergoeding
  • Een ruime laptop vergoeding
  • Een telefoonabonnement
  • 26 vakantiedagen
  • Het behalen van certificeringen voor relevante onderwerpen.

Interesse? Ben jij na het lezen enthousiast geworden en wil je graag bij ons komen werken? Neem dan contact op met Joyce Keizer : joyce@feedbackcompany.com of bel naar 06 55 12 86 17.