FC zoekt Reputatiemanager bij Feedback Company

Ben jij enthousiast, communicatief vaardig en heb jij sterke affiniteit met Customer Experience- en reputatiemanagement? Dan zijn wij misschien wel op zoek naar jou. Analyseer je gemakkelijk binnengekomen data en ben je sterk in het adviseren van klanten? Lees dan snel verder. Bij Feedback Company zoeken wij een reputatiemanager die de spil is tussen onze klant en de IT afdeling van FC, iemand die klanttevredenheidsonderzoeken opzet en coördineert. Wat kun jij bijdragen aan ons team?

Heb je dan ook nog zin om in een ambitieuze internationale organisatie te werken die geen uitdaging uit de weggaat (en vervolgens nog een stapje extra zet)… En dat alles met lekkere lunches en genoeg vitamine C? Waar wacht je dan op! Klim op die toetsen en join the FC-club.

FC = Feedback Company

Wij zeggen altijd: ‘Reputatie is meer dan een review of een vijfsterrenrating op Google’. Feedback Company is expert in reputatie management. Dankzij onze jarenlange ervaring in de feedbackmarkt weten we hoe we feedback kunnen vertalen naar de gewenste branding en imago, optimale bedrijfsprocessen en het verbeteren van tevredenheid onder medewerkers én klanten. Dat doen we middels innovatie en slimme technische oplossingen, data-analyse én het stellen van de juiste vragen. We zijn een jong bedrijf met 28 medewerkers en je vindt ons in de Jaarbeurs Innovation Mile in Utrecht.

Wat vinden we belangrijk?

Dat we doen wat we zeggen, en zeggen wat we doen. Als Google-reviewpartner hechten we veel waarde aan betrouwbaarheid en eerlijkheid. Dat geldt voor onze feedback, de feedbackmarkt, maar ook op onze werkvloer leren we van elkaar en geven we de ruimte om te verbeteren. Ons motto is: het kan altijd beter, mooier, vetter, nee nóg beter. Dat doen we door te innoveren, nieuwe technische oplossingen te bedenken en ons hoofd cool te houden.

Wat je doet als reputatiemanager bij Feedback Company

Als reputatiemanager ben jij het aanspreekpunt richting onze klant en onderzoek en adviseer je als het gaat om reputatie- en of customer experience management. Je bent van A-Z verantwoordelijk voor de aan jou toegewezen projecten en samen met de klant inventariseer je de onderzoeksbehoefte. Je stelt een onderzoeksplan op en in nauw overleg met de IT afdeling richt je (online) onderzoek oplossingen in. Hierbij moet je denken aan dashboards, vragenlijsten en rapportages. Ook zal je de resultaten analyseren en evalueren met de opdrachtgever en breng je advies uit.  Met jouw kennis en kunde ben je onder meer verantwoordelijk voor het volgende:

• afstemmen van nieuwe en bestaande onderzoeken met klanten.
  • inrichten van (online) onderzoek oplossingen
  • analyseren van de binnengekomen data
  • optimaliseren van projecten en onderzoeken (in- en extern)
  • advies uitbrengen richting de opdrachtgevers.

Wie ben jij?

Jij bent een enthousiaste collega die stevig in zijn of haar schoenen staat. Naast proactief ben je hands-on en dienstverlenend ingesteld. Daarnaast ben je sterk met cijfers en in staat om data te vertalen naar concreet advies.

Jij hebt:

• hbo werk- en denkniveau (diploma is minder belangrijk dan je kunde)
  • minstens 3 jaar werkervaring in een soortgelijk rol
  • ervaring en kennis van projectmatig werken
  • kennis van klanttevredenheid-/loyaliteit onderzoeken

Wat bieden wij?

Een dynamische en innoverende IT-gedreven werkomgeving, in een hecht team, waar samenwerken, persoonlijke ontwikkeling en een no-nonsense mentaliteit centraal staan.

En verder:

een marktconform salaris

ruime laptop vergoeding

reiskostenvergoeding

telefoonvergoeding

26 vakantiedagen

het behalen van certificeringen voor relevante onderwerpen

dagelijks een gezonde lunch & vers fruit.

Meer weten of interesse?

Je vraag of motivatie & CV mag naar Margreet Sas: margreet@feedbackcompany.com

FC zoekt Reputatiemanager bij Feedback Company

FC = Feedback Company

Wat vinden we belangrijk

Wat je doet als Reputatiemanager bij Feedback Company

• Afstemmen van nieuwe onderzoeken of afstemmen van bestaande onderzoeken met klanten.
  • Inrichten van (online) onderzoek oplossingen
  • Analyseren van de binnengekomen data
  • Optimaliseren van projecten en onderzoeken (in- en extern)
  • Advies uitbrengen richting de opdrachtgevers.

Wie ben jij?

Jij hebt:

• HBO werk- en denkniveau (diploma is minder belangrijk dan je kunde)
  • minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijk rol

• Een reiskostenvergoeding
  • Een ruime laptop vergoeding
  • Een telefoonabonnement
  • 26 vakantiedagen
  • Het behalen van certificeringen voor relevante onderwerpen

Meer weten of interesse?

Je vraag of motivatie & CV mag naar Margreet Sas: margreet@feedbackcompany.com