FC zoekt

Medior Marktonderzoeker bij Feedback Company

Ben jij een marktonderzoeker die heel blij wordt van klantcontact, meedenken, meten én van duiken in data? Als Medior Marktonderzoeker bij Feedback Company ben jij de spil tussen onze klanten en de IT-afdeling. Je bent een onderzoeker die onderzoek niet als doel ziet, maar als middel. Adviseren, implementeren en beheren: het zijn jouw focuspunten. Om vervolgens onze klanten met hernieuwde inzichten te helpen bij het optimaliseren van hun processen, medewerkers, werkwijze en reputatie. Je bent proactief en steekt je handen graag uit de mouwen.

Heb je dan ook nog zin om in een ambitieuze, internationale organisatie te werken die geen uitdaging uit de weggaat (en vervolgens nog een stapje extra zet)… En dat alles met lekkere lunches en genoeg vitamine C? Waar wacht je dan op! Klim op die toetsen en join the FC-club.

FC = Feedback Company

Feedback Company is expert in reputatiemanagement. Dankzij onze jarenlange ervaring in de feedbackmarkt weten we hoe we feedback kunnen vertalen naar de gewenste branding en imago, optimale bedrijfsprocessen en het verbeteren van tevredenheid onder medewerkers én klanten. Dat doen we middels innovatie en slimme technische oplossingen, data-analyse én het stellen van de juiste vragen. We zijn een jong bedrijf met 28 medewerkers en je vindt ons in de Jaarbeurs Innovation Mile in Utrecht.

Wat vinden we belangrijk

Dat we doen wat we zeggen, en zeggen wat we doen. Als Google-reviewpartner hechten we veel waarde aan betrouwbaarheid en eerlijkheid. Dat geldt voor onze feedback, de feedbackmarkt, maar ook op onze werkvloer leren we van elkaar en geven we de ruimte om te verbeteren. Ons motto is: het kan altijd beter, mooier, vetter, nee nóg beter. Dat doen we door te innoveren, nieuwe technische oplossingen te bedenken en ons hoofd cool te houden.

Dit ga je doen

Als medior marktonderzoeker heb jij een aantal vaste klanten onder je hoede. Jij bent hun vaste contactpersoon, bespreekt hun wensen en verwachtingen en weet dat te vertalen naar een op maat gemaakte vragenlijst en dito dashboard, indien nodig. Bedenken, realiseren, begeleiden, finetunen, terugkoppelen, resultaten bespreken en eventueel omzetten naar een heldere reportage: jij bent verantwoordelijk voor het gehele traject. We geloven in ‘het kan altijd beter’. Bij Feedback Company krijg je alle ruimte voor eigen inbreng, ideeën en vooral initiatief. Je denkt mee en ondersteunt de senior marktonderzoeker bij het verzamelen van gegevens, het maken van rapportages en helpt bij het opstellen en geven van presentaties en workshops. En last but not least: je denkt actief mee en schrijft blogs die aansluiten op de actualiteit en de behoefte van onze klanten.

Wie ben jij?

Je bent enthousiast, positief en hebt een drive van jewelste. Een nieuwsgierige aagje die nadenkt en verbanden ziet. En dat altijd ophangt aan resultaat. ‘Meten = weten’, zou zomaar jouw credo kunnen zijn. Je bent ervan overtuigd dat het altijd beter kan, net als wij. Jouw creativiteit en doeltreffendheid zorgen ervoor dat onze feedback zo effectief en efficiënt mogelijk gedeeld wordt met onze klant.

Jij:

• hebt HBO werk- en denkniveau (diploma is minder belangrijk dan je kunde)
  • hebt minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijk rol
  • minimaal 2 tot 3 jaar ervaring met marktonderzoek, liefst aan bureauzijde
  • affiniteit met SPSS
  • een nieuwsgierige en cijfermatige aard

Voor deze functie zien wij graag jouw portfolio waarin zowel UI als UX cases worden weergegeven.

Wat bieden wij?

Een dynamische en innoverende IT-gedreven werkomgeving, in een hecht team, waar samenwerken,
persoonlijke ontwikkeling en een no-nonsense mentaliteit centraal staan.

En verder:

• een marktconform salaris
  • reiskostenvergoeding
  • Diverse mogelijke onkostenvergoedingen
  • 26 vakantiedagen
  • dagelijks een gezonde lunch & vers fruit.

Meer weten of interesse?

Je vraag (of direct je motivatie & C.V.) mag naar Margreet Sas: margreet@feedbackcompany.com

FC zoekt

Medior Marktonderzoeker bij Feedback Company

FC = Feedback Company

Wat vinden we belangrijk

Dit ga je doen

Wie ben jij?

Jij:

• hebt HBO werk- en denkniveau (diploma is minder belangrijk dan je kunde)
  • hebt minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijk rol
  • minimaal 2 tot 3 jaar ervaring met marktonderzoek, liefst aan bureauzijde
  • affiniteit met SPSS
  • een nieuwsgierige en cijfermatige aard

Wat bieden wij?

persoonlijke ontwikkeling en een no-nonsense mentaliteit centraal staan.

En verder:

• een marktconform salaris
  • reiskostenvergoeding
  • Diverse mogelijke onkostenvergoedingen
  • 26 vakantiedagen
  • dagelijks een gezonde lunch & vers fruit.

Meer weten of interesse?