Hoofd administratie Feedback Company

Weet jij als Hoofd Administratie onze financiële administratie naar een hoger niveau te tillen en de P&C-cyclus op een goede manier te stroomlijnen? Dan is deze baan als Hoofd Administratie een uitgelezen kans. Een mooie baan waarin je alle ruimte krijgt om je kennis te delen en een bijdrage kunt leveren aan de verdere professionalisering van onze organisatie.

Over ons

Feedback Company is een internationaal Saas Platform welke zich focust op het verzamelen en meten van feedback middels user generated content. Deze software maakt het mogelijk dat consumenten de kans krijgen om direct online hun mening te geven over een dienst of een product.

Op ons kantoor in het centrum van Utrecht werken we met een enthousiast internationaal team van 20 professionals op de afdelingen Marketing & Sales, Development, Finance en HR.

De functie

In deze functie ben je samen met het team verantwoordelijk voor de dagelijkse werkzaamheden van de complete financiële administratie. Werkzaamheden:

• Aansturen van een team van financials (2)
  • Verzorgen van maand- kwartaal- en jaarafsluitingen
  • Beoordelen van jaarrekeningdossiers en jaarrekeningen
  • Opstellen van financiële (project)rapportages
  • Monitoren van fiscale aangifte (BTW/ VPB)
  • Onderhouden van contacten met externe stakeholders zoals accountant, fiscus en bank.
  • Optimaliseren van de financiële en administratieve processen

Jouw Profiel

De persoon die we zoeken is een ervaren financial die het leuk vindt om collega’s te begeleiden en onze administratie naar een hoger plan te brengen. Verder ben je betrokken, gezellig en breng je humor mee. Functie-eisen:

• Een afgeronde HBO opleiding SPD, BE of AC
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring
  • Uitstekende communicatieve en schriftelijke vaardigheden in het Nederlands
  • Zeer goede kennis van en ervaring met MS Office Excel
  • Fulltime beschikbaar

Wat bieden wij?

Bij Feedback Company bieden we je een dynamische en innoverende IT – gedreven scale up  omgeving met een jong team, waar samenwerken, teamspirit, en ondernemen, centraal staan.
En verder:

• Een marktconform salaris
  • 26 vakantiedagen

Interesse?

Ben jij na het lezen enthousiast geworden en wil je graag bij ons komen stage lopen. Neem dan contact op met Joyce Keizer : joyce@feedbackcompany.com 0655128617.

Front End team lead

Ben jij een ervaren Front End team lead die een groeiend bedrijf wil binnenstappen? Wil je designen en je eigen design-afdeling inrichten en leiden? Lees dan snel verder! Bij Feedback Company zijn we op zoek naar een designer die enthousiast wordt van pixel perfect interfaces, een goede user experience kan bieden, het voortouw kan nemen en zijn eigen afdeling wil samenstellen.

Over ons

Reputatie is meer dan een review of een vijf-sterren-rating op Google. Feedback Company is expert in reputatie management. Dankzij onze jarenlange ervaring in de feedback markt weten we hoe we feedback kunnen vertalen naar de gewenste branding en imago, optimale bedrijfsprocessen en het verbeteren van tevredenheid onder medewerkers én klanten. Dat doen we middels innovatie en slimme technische oplossingen, data-analyse én het stellen van de juiste vragen. De feedback die wij verzamelen is geschreven door echte mensen, en voldoet aan onze strenge betrouwbaarheidseisen. Feedback Company is een jong bedrijf met 28 medewerkers en opereert vanuit het centrum van de wereld aka de Jaarbeurs Innovation Mile in Utrecht.

Wat je doet als Front End team lead bij Feedback Company?

Als Front End team lead ben je onderdeel van een cross-functional team en werk je samen met onze developers, product owner en marketeers. Je bent van A-Z verantwoordelijk voor onze digitale designs en je hoofdtaken zijn gericht op het actief achterhalen van de klantvraag en het bedenken en creëren van verrassende en visuele designs voor onze digitale producten.

Wie ben jij?

De persoon die wij zoeken is ondernemend en creatief. Je neemt het voortouw en wil onze design afdeling naar een hoger plan brengen.  Je bent ervaren met het oplossen van complexe design problemen en je loopt over van de goede ideeën. Je ziet oplossingen en verrast mensen met je ontwerpen.

Verder vragen wij:

• 5+ jaar ervaring in user-centered design met hands-on ervaring gedurende het hele proces, van gebruikersonderzoek tot implementatie.
  • Ervaring met het leveren van wireframes, UX-flows, mockups, interactieve prototypes, persona’s en use case-ontwikkeling.
  • Bekendheid met design en prototype software zoals: Sketch, Figma, Maze, Adobe XD
  • Kennis van HTML, CSS, Javascript, Vue.js is wenselijk, maar niet vereist
  • Ervaring met het designen van responsive web apps
  • Je hebt gevoel voor vorm, kleur, typografie en weet dit toe te passen binnen websites, apps en digitale platformen. Dat zien we direct terug in je portfolio.

Voor deze functie zien wij graag jouw portfolio waarin zowel UI als UX cases worden weergegeven.

Wat bieden wij?

Bij Feedback Company bieden we je een dynamische en innoverende IT – gedreven Scale Up omgeving met een jong team, waar samenwerken, teamspirit, en ondernemen, centraal staan.

En verder:

• Een marktconform salaris
  • Een reiskostenvergoeding
  • Een ruime laptop vergoeding
  • Een telefoonabonnement
  • 26 vakantiedagen
  • Het behalen van certificeringen voor relevante onderwerpen.

Interesse? Ben jij na het lezen enthousiast geworden en wil je graag bij ons komen werken? Neem dan contact op met Joyce Keizer : joyce@feedbackcompany.com of bel naar 06 55 12 86 17.