Finance Assistant

Ben jij op zoek naar een uitdagende baan als Finance Assistant bij een informele organisatie? Ben je een harde werker, innovatief en houd je van afwisseling? Lees dan snel verder!

Over ons

Feedback Company is een snelgroeiende speler op de internationale reviewmarkt. Wij ontwikkelen Software die het mogelijk maakt dat klanten de kans krijgen om direct online hun mening te geven over een dienst of een product.

Op ons kantoor in het centrum van Utrecht werken we met een enthousiast internationaal team van 25 professionals op de afdelingen Marketing & Sales, Development, Finance en HR.

Ter uitbreiding van de afdeling Finance zijn we op zoek naar een:

Finance Assistant (32-40 uur)

Als Finance assistant van Team Office werk jij als administratieve duizendpoot. Je gaat geen uitdaging uit de weg en vindt het leuk jouw administratieve skills te ontwikkelen. Nieuwe ideeën bespreek je met de Junior Controller en je schroomt niet om jouw steentje bij te dragen aan vernieuwende projecten. Je toont initiatief en zorgt ervoor dat jij de volledige administratie beheerst.

Jouw taken zullen o.a. bestaan uit:

• Verwerken on-afgeletterde bankmutaties
  • Inkoopfacturen inboeken en controleren
  • Beantwoorden van financiële vragen zowel intern als extern
  • Crediteuren- en debiteurenbeheer onderhouden
  • Het voorbereiden van betalingen en declaraties
  • Het voorbereiden van de maandafsluiting

Wie ben jij?

Jouw sterkste punt is het nauwkeurig verwerken van persoonlijke en financiële gegevens. Je gaat gestructureerd en planmatig te werk en bent een zelfstandig persoon welke initiatief toont, maar ook overlegt als het nodig is. Je hebt MBO/HBO werk- en denkniveau, spreekt uitstekend Engels, en bent bekend met financiële software. Je bent niet bang om te falen, maar wel altijd hardwerkend en innovatief. Verder sta je altijd open voor nieuwe uitdagingen, waar je met een analytische blik naar kijkt en waar je op een innovatieve manier mee omgaat.

Wat bieden wij?

Wij bieden jou een veelzijdige  uitdagende bijbaan op een superleuk kantoor in het hartje van Utrecht. Je komt te werken in een jong, no-nonsense en ambitieus team. We hebben een informele werksfeer en er is veel ruimte voor persoonlijke en inhoudelijke ontwikkeling.

Interesse?

Ben jij na het lezen enthousiast geworden en heb jij interesse in deze baan als assistant finance ? Neem dan contact op met Joyce Keizer : joyce@feedbackcompany.com/ 0655128617

Finance Assistant

Over ons

Ter uitbreiding van de afdeling Finance zijn we op zoek naar een:

Finance Assistant (32-40 uur)

Jouw taken zullen o.a. bestaan uit:

• Verwerken on-afgeletterde bankmutaties