Extra functionaliteiten met jouw reviews

Toon de verzamelde reviews gepersonaliseerd en uitgebreid op jouw website. Met de API get credentials;

• Creëer jij jouw eigen Trust Widget en gepersonaliseerde reviewpagina.
  • Organiseer en analyseer je uitgebreide datasets over de reacties.

Toon de reviews in een Custom widget

Met Feedback Company’s API Get kun jij jouw reviews geheel naar jouw voorkeur implementeren. Zo kun je uitgebreide reviews volledig weergeven op webpagina’s, de Trust widget naar de huisstijl van jouw pagina designen en reviews gesorteerd per onderwerp tonen.

Toon de reviews volledig naar voorkeur op jouw website in een Custom widget en laat websitebezoekers weten hoe transparant jij bent.

SocialProof

Toon de reviews in een Custom widget

Analyseer data

Wil je meer inzichten in de reviews en scores die je verzamelt? Leer van de inzichten die deze functie je brengen en groei verder. De API GET geeft toegang tot uitgebreide datasets over jouw reviews. Analyseer deze datasets en sorteer reviews op verschillende scores, categorieën, periodes of andere variabelen.

Analyseer data

Crawl

Hoe werkt het precies?

Een API-koppeling is als een brug voor je data. Om de data naar je toe te halen, zul je een call moeten doen via een API-koppeling om deze data tot je beschikking te krijgen.

API aanvragen

Wil je met de API GET werken? Vraag dan nu jouw API gegevens aan. Om de API GET goed te laten werken is er technische kennis van een developer nodig. Natuurlijk zijn er handleidingen en is er ondersteuning van ons supportteam beschikbaar.

Vraag de API GET in het formulier aan en we nemen binnen contact met je op.

API aanvragen

Vraag de API GET in het formulier aan en we nemen binnen contact met je op.