Feedback Company tool features

Feedback Company optimaliseert constant onze bestaande features. Natuurlijk ontwikkelen wij doorlopend nieuwe innovatieve features. Kies de combinatie die het best bij jou past en richt de feedback tool in naar jouw wensen.

Wij nemen je werk uit handen

Auto-feedback en handmatige keuring

Reviews verzamelen kan bij Feedback Company volledig geautomatiseerd worden met de auto-feedback module. Vervolgens worden alle reviews handmatig gekeurd door onze onafhankelijke specialisten. Dit vergroot de betrouwbaarheid van jouw reviews.

Personalisatie

Personaliseer de inhoud en lay-out van vragen en widgets

Feedback Company begrijpt dat elk bedrijf uniek is. Zo kun je de vragen die je stelt en de lay-out van de uitnodiging personaliseren. Gebruik de Customizable Widget om de widget te matchen bij jouw eigen huisstijl.

Feedback over specifieke producten

Laat de kwaliteit van jouw producten zien met product reviews

Wij bieden de mogelijkheid om product reviews te verzamelen. Met deze feature kun je de reviews toevoegen aan Google Shopping en Product Listing Ads. Verhoog je conversie met het uitlichten van je producten.

Toon je sterren in Google

Google AdWords integratie

Google heeft wereldwijd licenties verleend aan slechts enkele review specialisten die onafhankelijke reviews verzamelen voor bedrijven. Feedback Company is één van deze Google review partners. Met de Seller Ratings val je extra op in de betaalde zoekresultaten.

Search Engine Optimisation

Verhoog de zichtbaarheid van je website met SEO

Maximaliseer de kracht van customer content door de reviews te gebruiken voor de SEO waarde van je website. Reviews vormen unieke content waardoor webpagina’s beter scoren in de organische zoekresultaten.

Bundel je kerngetallen!

Customer Effort Score

Er zijn verschillende indicatoren om je bedrijf goed in beeld te krijgen. De belangrijkste pijlers hierin zijn de NPS en CES vraag. Feedback Company is de eerste Google Partner welke het mogelijk maakt om de grote indicatoren te koppelen aan een Google Seller Rating.

Nooit meer gedoe met onze API

API voor volledige integratie

Integreer de informatie over jouw bedrijf naadloos met jouw bestaande systemen. Voor je klanten op je website en voor jou in al je bedrijfssoftware.

Met onze API (Application Programming Interface) integreer je al onze functies gemakkelijk met je bestaande systemen.

De mogelijkheden op dit vlak zijn eindeloos. Wat dacht je van het weergeven van reviews op je website? Over jouw bedrijf in het algemeen of productspecifiek. Voor integratie binnen je bedrijfssoftware kun je denken aan het automatisch verzenden van feedback-verzoeken en het bijhouden van statistieken.

Integreer met Facebook

Facebook Integratie

Vraag ook klanten die je volgen op Facebook om een review van je producten of service. En toon in deze reviews direct aan bezoekers van je pagina. Alle feedback op één plek voor een betere online marketing.

Bundel je kerngetallen! Analyseer als een mulitnational!

NPS (Net Promoter Score)

Er zijn verschillende indicatoren om je klanttevredenheid goed in beeld te krijgen. Eén van de belangrijkste pijlers hierin is de Net Promoter Score. De NPS wordt al jaren gebruikt door grote corporaties om een duidelijk beeld te krijgen van hun klanttevredenheid. Normaal gesproken wordt deze tool alleen door dure onderzoeksbureaus aangeboden, maar Feedback Company maakt deze tool voor een schijntje van de prijs beschikbaar voor elke ondernemer.

Werk je met Feedback Company

Wek je meer vertrouwen van klanten

Echt prettig feedback geven

Onafhankelijke reviews zorgen direct voor geloofwaardigheid en vertrouwen. Wees transparant en vraag jouw klanten zélf om hun ervaringen te delen.

Maatwerk oplossingen

Wij begrijpen dat iedere ondernemer uniek is. Feedback Company staat altijd open om het samen over nieuwe ontwikkelingen te hebben.

Enige Google partner met NPS meting

De Net Promoter Score, NPS, is een eenvoudige manier om klantloyaliteit te meten. Door hier op in te spelen vergroot je de kans op een herhalingsaankoop.

Product reviews

Verzamel product reviews en verhoog het vertrouwen van je klanten. Voeg de verzamelde sterren toe aan Google Shopping.

Uw data veilig en prive

Alle gegevens van jouw klanten worden veilig bewaard, maar ook als ondernemer ben je verzekerd van jouw privacy.

Zelf onze tool ervaren?

Gratis proberen

Onze klanten

Zij maken het klanten wel heel gemakkelijk om ze te vertrouwen:

Zelf onze tool ervaren

Probeer gratis

Meer informatie over abonnementsprijzen?

Bekijk de prijzen