Feedback Tool voor klantfeedback

Met de feedback tool van Feedback Company verzamel je gemakkelijk klantfeedback over je producten of service. De online reviews plaats je eenvoudig op je website of webshop. Hoe dat eruit ziet, heb je zelf in de hand. Je kunt de feedback tool volledig inrichten naar jouw persoonlijke wensen. Lees hier meer over de functies en mogelijkheden van onze feedback tool

Automatisch reviews verzamelen

Auto-feedback en handmatige keuring

Stel eenmalig een e-mail uitnodiging in, waarin je klanten vraagt een review te schrijven. Deze wordt automatisch op een in te stellen tijdstip verstuurd.

Reviews en e-mails in jouw huisstijl

Personaliseer de inhoud en lay-out van vragen en widgets

Reviews, e-mails en vragenlijsten maak je eenvoudig in je eigen huisstijl. Volledig gepersonaliseerd én geoptimaliseerd voor smartphones.

Verkoop meer met product reviews

Laat de kwaliteit van jouw producten zien met product reviews

90% van de consumenten leest eerst een review voordat ze iets kopen. Verzamel daarom reviews over een specifiek product. Toon je product reviews in je webshop én in Google shopping.

Toon je sterren in Google zoekresultaten

Google AdWords integratie

Google advertenties met gele sterren (ratings) scoren beter! Met onze feedback tool toon je je sterren automatisch in de betaalde zoekresultaten.

Verhoog de vindbaarheid van je website

Verhoog de zichtbaarheid van je website met SEO

Klantfeedback en reviews zorgen voor unieke content over jouw site. Zo stijgt je SEO waarde en ben je beter vindbaar in Google!

Meet de kwaliteit van je klantenservice

Customer Effort Score

Met de Customer Effort Score (CES) module meet je eenvoudig hoeveel moeite een klant moet doen om iets gedaan te krijgen. Zo krijg je een goed beeld van hoe je klanten je service ervaren.

Koppel eenvoudig aan je eigen programma’s

API voor volledige integratie

Onze feedback tool integreer je eenvoudig met je bestaande systemen. Onze API (Application Programming Interface) zorgt ervoor dat diverse programma’s met elkaar kunnen communiceren. De mogelijkheden zijn eindeloos! Wat dacht je van het weergeven van jouw reviews op je website?

Integreer met Facebook

Facebook Integratie

Met de Facebook module toon én verzamel je reviews op je Facebook bedrijfspagina. De klantfeedback die klanten daar achterlaten, worden ook getoond op je website én in Google. Handig!

Meet de klanttevredenheid

NPS (Net Promoter Score)

Met de Net Promoter Score (NPS) module meet je of een klant je bedrijf zou aanbevelen bij vrienden en familie. De NPS geeft snel een goed beeld van de klanttevredenheid.

BUY SMART.

Slim shoppen, veilig kopen!

Echt prettig feedback geven

Onafhankelijke reviews zorgen direct voor geloofwaardigheid en vertrouwen. Wees transparant en vraag jouw klanten zélf om hun ervaringen te delen.

Maatwerk oplossingen

Wij begrijpen dat iedere ondernemer uniek is. Feedback Company staat altijd open om het samen over nieuwe ontwikkelingen te hebben.

Enige Google partner met NPS meting

De Net Promoter Score, NPS, is een eenvoudige manier om klantloyaliteit te meten. Door hier op in te spelen vergroot je de kans op een herhalingsaankoop.

Product reviews

Verzamel product reviews en verhoog het vertrouwen van je klanten. Voeg de verzamelde sterren toe aan Google Shopping.

Uw data veilig en prive

Alle gegevens van jouw klanten worden veilig bewaard, maar ook als ondernemer ben je verzekerd van jouw privacy.

Zelf onze tool ervaren?

Start hier

Onze klanten

Zij maken het klanten wel heel gemakkelijk om ze te vertrouwen: