Wees er snel bij!

Graag de tevredenheid van cliënten, vrijwilligers, ketenpartners of medewerkers meten? Voer één van deze onderzoeken uit voor slechts € 1.700,€ 1.095,-. Het moment van versturen van het onderzoek zal in overleg plaatsvinden. Let op, aanmelden voor 31-12-2022 is wel een voorwaarde.

Eén onderzoek naar keuze

• NCliëntonderzoek
  • NVrijwilligersonderzoek
  • NKetenpartneronderzoek
  • NMedewerkersonderzoek (MTO)

Voorwaarden

• NTot 50 medewerkers (MTO)
  • N500 uitnodigingen
  • NActie geldig tot 31-12-2022
  • NEenmalige kosten € 1.095,-

Ondersteuning

• NKick-off sessie
  • NVerbeterrapportages (meerprijs)

Fijne samenwerking

Voor de afdeling Maatschappelijk Werk (algemeen maatschappelijk werk en schoolmaatschappelijk werk) maakt Vérian gebruik van Tevreden.nl. Tevreden.nl beschikt over kennis op inhoud van de vragenlijsten die voor ons van belang zijn. Ook andere organisaties die maatschappelijk werk aanbieden werken via Tevreden.nl. Een vergelijking met andere organisaties, benchmark, kan dan goed worden gemaakt. Vérian hecht veel waarde aan het publiceren van reviews en scores. We willen graag dat (potentiële) cliënten de geleverde kwaliteit en professionaliteit inzichtelijk hebben, ook voor samenwerkingspartners.

Regina Bakker
manager Zorg & Welzijn
Welzijnsorganisatie Vérian

Kies uit één van deze 4 onderzoeken

1. Cliëntonderzoek

De cliëntonderzoeken van Feedback Company zijn speciaal ontwikkeld voor organisaties in het sociale domein. Gezamenlijk met de organisatie zetten wij een onderzoek klaar wat past bij de organisatie en de betreffende doelgroepen.

Het doel is dat je door middel van dit onderzoek inzage krijgt in de ervaren van de cliënt met de dienstverlening en de door de cliënt ervaren effecten.

• NToegankelijkheid
  • NDe locatie
  • NDe medewerker(s)
  • NHet aanbod
  • NEffectvragen

2. Vrijwilligersonderzoek

Vrijwilligers zijn essentieel voor je organisatie want ze zetten hun beste beentje voor om actief bij te dragen aan het succes van je organisatie. Echter er kan altijd wel iets verbeterd worden. Tijd om de mening van deze belangrijke vrijwilligers inzichtelijk te krijgen.

Het vrijwilligersonderzoek van Feedback Company is gestandardiseerd. Dit betekent dus dat het een kant-en-klaar onderzoek is die door de loop van de jaren heen al geoptimaliseerd, gevalideerd en gebruikt is door tientallen organisaties.

• NBereikbaarheid
  • NContact met medewerkers
  • NInhoud van het werk
  • NMotivatie
  • NAlgemene (on)tevredenheid

3. Ketenpartneronderzoek

Als welzijnsorganisatie werk je samen met allerlei verschillende partijen. Hoe ervaren deze partijen de samenwerking met de organisatie? En wat kan er verbeterd worden?

Feedback Company ondersteunt organisaties binnen het sociale domein bij het uitvoeren van deze onderzoeken onder samenwerkingspartners. Deze onderzoeken zijn met en voor de branche ontwikkeld. Op deze manier haal je het beste resultaat naar boven.

• NToegankelijkheid
  • NSamenwerking
  • NDe medewerker(s)
  • NDe informatievoorziening
  • NDe uitvoering

4. Medewerkersonderzoek *

Feedback Company biedt een branche breed gestandaardiseerd medewerkersonderzoek speciaal ontwikkeld voor de welzijnsbranche. Vele organisaties gebruiken dit onderzoek om de ervaringen van medewerkers in kaart te brengen. In dit onderzoek worden een aantal vaste onderwerpen aan medewerkers bevraagd.

In dit medewerkersonderzoek kijken we verder dan de tevredenheid van medewerkers. Het onderzoek legt de verbinding tussen organisatiedoelen en werkbeleving. Ook richt het zich op energie, eigenaarschap, betrokkenheid, verbondenheid, plezier en trots. De focus ligt op het continu verbeteren en verhogen van de betrokkenheid van medewerkers.

*Actie is geldig tot 50 medewerkers. Benieuwd naar de mogelijkheden voor meer medewerkers? Vraag een vrijblijvend gesprek aan onderaan deze pagina.

Kies o.a. uit de thema’s:

• NCultuur
  • NLeidinggevende
  • NVerbondenheid
  • NEnthousiasme

Onze toppers

Data duwt ons in de goede richting. Dankzij data-analyse, eigen consultants, onderzoekmethodes en benchmarking zijn we in staat om een verdiepingsslag te maken op het gebied van feedback.

Tom Berrens

Carola Mijwaart

Senior researcher

Danique Nijland

Thomas Vrakking

Debbie Coster

Teamlead Research

Wacht niet te lang….

Deze actie verdwijnt binnenkort. Wacht dus niet te lang en vraag een vrijblijvend gesprek aan met één van onze onderzoekers. Wij gaan graag met je in gesprek over hoe onze onderzoeken en kennis bijdragen aan het behalen van de doel(en) van jouw organisatie.