Customer Service Medewerker bij Feedback Company (32 uur per week)

Ben jij klantvriendelijk, ambitieus en heb je ervaring binnen een werkomgeving met e-commerce apps? Ga je uitdagingen niet uit de weg en werk je graag bij een ambitieuze internationale organisatie binnen een klein team waar je zelfstandig werkt en veel verantwoordelijkheid hebt? Lees dan snel verder!

Over ons

Feedback Company is een internationaal Saas Platform welke zich focust op het verzamelen en meten van feedback middels user generated content. Deze software maakt het mogelijk dat klanten de kans krijgen om direct online hun mening te geven over een dienst of een product.

Op ons kantoor in het Beatrix Theater van Utrecht werken we met een enthousiast internationaal team van 20 professionals op de afdelingen Marketing & Sales,  Development, Finance, customer service en HR. Het Development Team (7 personen) ontwikkelt de software en bouwt continu aan vernieuwende features om het verzamelen van reviews gemakkelijker te maken.

Wat je doet als Customer Service Medewerker.

Als Helpdeskmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten.  Jij zorgt er samen met je collega’s op onze helpdesk voor dat onze klanten de aandacht krijgen die zij verdienen.  Je beantwoordt hun vragen en adviseert onze klanten over de e-commerce apps.

Wie ben jij?

De persoon die wij zoeken is een klantvriendelijke en oplossingsgerichte persoonlijkheid. Je bent dienstverlenend ingesteld en vindt het leuk om klanten te adviseren.

Verder vragen wij:

• Ervaring in e-commerce een pré
  • Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal
  • Ervaring met klantcontact
  • Werkervaring bij een Digital Agency, SaaS provider is een pre.

Wat bieden wij?

Bij Feedback Company bieden we je een dynamische en innoverende IT – gedreven Start- up omgeving met een jong team, waar samenwerken, persoonlijke ontwikkeling en een no-nonsense mentaliteit centraal staan.

Persoonlijke ontwikkeling en een no-nonsense mentaliteit staan centraal.

En verder:

• Een marktconform salaris
  • 24 vakantiedagen
  • Het behalen van certificeringen voor relevante onderwerpen.

Interesse?

Ben jij na het lezen enthousiast geworden en wil je graag bij ons komen werken? Neem dan contact op met Joyce Keizer: joyce@feedbackcompany.com/ 06-55128617.

Customer Service Medewerker bij Feedback Company (32 uur per week)

Over ons

Wat je doet als Customer Service Medewerker.

Wie ben jij?

Verder vragen wij:

• Ervaring in e-commerce een pré
  • Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal
  • Ervaring met klantcontact
  • Werkervaring bij een Digital Agency, SaaS provider is een pre.

Wat bieden wij?

En verder:

• Een marktconform salaris
  • 24 vakantiedagen
  • Het behalen van certificeringen voor relevante onderwerpen.

Interesse?

Ben jij na het lezen enthousiast geworden en wil je graag bij ons komen werken? Neem dan contact op met Joyce Keizer: joyce@feedbackcompany.com / 06-55128617.