Pre-order Shopify!

Draait jouw webshop op Shopify? Mooi! Binnenkort lanceren wij onze gebruiksvriendelijke plug-in in de Shopify-store. Super simpel om geautomatiseerd reviews te verzamelen over jouw producten en/of bedrijf. De plug-in is met een paar klikken in te stellen. Vanaf vandaag geven we 15% korting voor de eerste 50 organisaties die zich vrijblijvend aanmelden. Je zit dus nog nergens aan vast. Verzamel je trouwens al reviews bij Trustpilot, TrustedShops of Kiyoh? Dan importeren wij deze in onze tool zodat je niet op nul begint.

Claim je 15% korting

Meld je aan

Aanmelden is geheel vrijblijvend. Behoor je tot de eerste 50? Dan ontvang je 15% korting op het abonnement.

Launch!

Binnenkort lanceren wij de Shopify plug-in. Wij nemen dan vrijblijvend contact met je op voor de mogelijkheden.

Offerte

Mocht je nog steeds geïnteresseerd zijn dan sturen wij je een offerte (incl 15% korting op je abonnement) op basis van jouw wensen.

Resultaten

Meten is weten en verbeteren

Door continu de juiste vraag, aan de juiste persoon op het juiste moment te stellen krijg je inzicht in de klantreis, waardoor trends, behoeftes en actiepunten zichtbaar worden. Gebruik de handige filters en statistieken om snel overzicht te krijgen.

Releases

Widgets

Reviews & Ratings

Door de resultaten openbaar te publiceren op jouw website door onze publicatiewidget wordt de kwaliteit en betrouwbaarheid van jouw organisatie inzichtelijk voor iedereen. Dit helpt je om klanten te behouden en te overtuigen om voor jou te kiezen.

Mooie frisse widgets

Laat zien hoe goed je bent

Zorg voor betrouwbaarheid

Te plaatsen op alle websites

Hoe installeer ik Feedback Company plug-in op WordPress?

Sterren

Google Seller Ratings

Adverteer je op Google? Slim! Voeg de beoordelingen toe aan Google Ads-campagnes om het aantal doorkliks te verhogen en de acquisitiekosten te verlagen. Dit zorgt voor de bekende gele sterren.

Tot 17% meer kliks op je advertentie

Advertentiekosten dalen

Meer bezoekers = meer omzet

Branding

Eigen huisstijl

De uitstraling van je uitnodiging is een belangrijk onderdeel voor je response. Je kunt de opmaak en de tekst helemaal naar eigen smaak inrichten. Zo sluit het aan bij je branding en is het herkenbaar voor jouw klanten. Uiteraard zien de uitnodigingen er op mobiel en tablets ook goed uit.

Meertalig

Internationaal actief?

De feedback vragenlijsten zijn meertalig op te stellen en te versturen. Zo krijgt je klant een uitnodiging en vragenlijst in de juiste taal. Onbtreekt er een taal? Vraag naar de mogelijkheden.

Releases

Tarieven

Pakketten

Feedback

450 uitnodigingen

1 website bedrijfsreviews

1 website product reviews

NPS / CES meting

59/maand (incl. 15% korting)

Pro

1000 uitnodigingen

4 websites bedrijfsreviews

6 websites bedrijfsreviews

Tot 6 websites product reviews

Op aanvraag

Pre-order vandaag!

Overtuigd van Feedback Company? Mooi! Wees er dan snel bij en profiteer van 15% korting op je abonnement! Deze actie geldt alleen voor de eerste 50 organisaties. Let op, je zit nog nergens aan vast. Zodra de integratie gereed is nemen wij vrijblijvend contact met je op.

• Hidden
    timestamp