De case van Vivara

“Reviews geven ons een betere binding met klanten en we zien dat deze vaker herhaaldelijk aankopen doen.”

Vivara
Aantal reviews 7.548
Branche Dierenspeciaalzaak
Klant sinds 2015
Beoordeling 9.2 / 10.0

Vivara is dagelijks bezig met het ontwikkelen, produceren en verbeteren van producten voor een diervriendelijke tuin. Bijna alle producten zijn uniek en exclusief bij hen verkrijgbaar. Vivara werkt ook nauw samen met verschillende natuurbeschermingsorganisaties, die de producten goedkeuren voordat ze verkocht worden.

Doel

Om te werken met Feedback Company

Nu we werken met Feedback Company krijgen we een beter beeld van wat de klant wil en wat de klant van onze producten vindt. We hebben ook niet alleen wat aan de positieve reviews, maar ook aan de enkele kritische reviews. De positieve reviews geven een boost aan ons imago en trekt nieuwe klanten aan. De kritische reviews geven ons een beter beeld in de wensen van de klant en geven ons de mogelijkheid om onze service te verbeteren.

Resultaat

Voor ons

De reviews die we verzameld hebben sinds het begin van onze samenwerking met Feedback Company hebben ons door de jaren heen heel veel opgeleverd. We hebben een beter inzicht van wat de klanten van ons vinden en de binding met klanten is veel sterker geworden. We merken dat klanten vaker bij ons herhaaldelijk aankopen doen, omdat we in kunnen spelen op de reviews die geschreven worden.

Doordat we de reviews op onze site kunnen zetten, overtuigen we nieuwe klanten om bij ons hun aankoop te doen. De goede beoordeling geeft ze net het extra zetje. Uiteindelijk heeft de samenwerking met Feedback Company ons hogere verkoopcijfers opgeleverd!

25%

Meer aanvragen

60%

Nieuwe klanten

Aanbevelen

Waarom zou je anderen aanbevelen om te werken met Feedback Company?

Feedback Company heeft een geweldige service. Het contact is erg fijn en als wij een vraag hebben, dan krijgen we binnen een uur een reactie. Ook denkt Feedback Company met je mee. De medewerkers geven niet alleen antwoorden op je vragen, maar helpen ons ook met het zoeken naar een oplossing bij struikelblokken die wij tegenkomen. Dit is een dienst die je zeker niet bij alle review bedrijven erbij krijgt. Daarom kunnen wij zeker Feedback Company aanbevelen aan andere bedrijven!

Review

Die ons het meeste opviel

Goede organisatie, misschien iets duurder dan ergens anders, maar prima kwaliteit, keurige bezorging en ondersteuning van goed doel. Enne.......snel, heel snel!

Zelf de tool ervaren?

Probeer gratis

Meer business cases lezen?

Business cases