De case van Roobol

“Feedback Company is er altijd om mee te denken, met persoonlijk en snel contact.”

Roobol
Aantal reviews 3.212
Branche Woonbranche
Klant sinds 2015
Beoordeling 8.7 / 10.0

Roobol is een grote naam op het gebied van vloeren, zonwering en kleden. Naast hun webshop heeft Roobol fysieke winkels door heel Nederland. Met hun 3200 reviews met een gemiddelde van een 8 timmert het bedrijf flink aan de weg op het gebied van reviews.

Doel

Om te werken met Feedback Company

We hadden eigenlijk meerdere doelen voor het werken met een review partner. Aan de ene kant wilden we ons meer op het interne richten door te onderzoeken: Waar gaat het mis volgens klanten? Aan de andere kant was daar de concurrentie die ook bezig was met het verzamelen van reviews; we konden dus niet achterblijven.

We werkten al eerder samen met een ander review bedrijf, maar zijn toen toch overgestapt. Reden hiervoor was het feit dat Feedback Company met een schaal van 1-5 werkt in plaats van 1-10. Daarnaast kwam erbij dat bij Feedback Company tijd is om bij een kritische review contact op te nemen met de klant.

Resultaat

Voor ons

Je hoopt natuurlijk dat een klant een kritische review wil herzien na een contactmoment. Dit blijkt in de praktijk af en toe lastig; maar gelukkig staan er genoeg positieve reacties tegenover. Er zijn ook veel klanten die juist blij verrast zijn dat er contact met ze wordt opgenomen. Kritische reacties zijn lang niet altijd slecht; wij zijn er niet bang voor!

Feedback Company is er in dit geval altijd om mee te denken, met persoonlijk en snel contact. Wij hebben ervaren dat dit zeker niet overal het geval is en dit is dus voor ons heel waardevol.

25%

Meer aanvragen

60%

Nieuwe klanten

Review

Die ons het meest opviel

Aanbevelen

Waarom zou je anderen aanbevelen om te werken met Feedback Company?

Ik zou Feedback Company aanbevelen omdat het bedrijf een compleet systeem biedt en klanten hier heel goed bij weet te betrekken. Deze service en compleetheid zijn voor ons erg belangrijk.

Ook staat het bedrijf vooraan als het gaat om oplossingen voor bedrijven die naast een webshop ook fysieke winkels hebben. Medewerkers denken met ons mee over hoe we dit samen verder kunnen ontwikkelen, dat is voor ons heel prettig.

Zelf de tool ervaren?

Probeer gratis

Meer business cases lezen?

Business cases