De case van Prohap

Aantal reviews 6.429
Branche Feestartikelen
Klant sinds 2015
Beoordeling 9.0 / 10.0

Prohap staat voor Pro Happiness en vormt een online platform van meerdere websites, met ieder zijn eigen specialiteit. Bij Prohap bestel je gemakkelijk feestversiering en staan ze 24 uur per dag voor je klaar. Ze hebben meer dan 5000 producten in hun assortiment en iedere week worden hier nieuwe feestartikelen aan toegevoegd.

Doel

Om te werken met Feedback Company

Wij hebben eerder gewerkt met een ander reviewbedrijf, maar zijn overgestapt naar Feedback Company omdat ze veel meer mogelijkheden bieden. Het hele proces van het verzamelen van reviews tot het zichtbaar maken op de site kost veel minder tijd dankzij hun applicatie. Bovendien is Feedback Company altijd goed bereikbaar en als wij contact opnemen, wordt er direct actie ondernomen en is het issue meestal binnen een uur opgelost.

Via Lightspeed en vergelijkingen met concurrenten zijn wij uiteindelijk bij Feedback Company uitgekomen.

Resultaat

Voor ons

Bij Prohap verkopen wij feestartikelen en is het voor ons heel belangrijk om te horen hoe klanten ons ervaren. Dankzij hun feedback kunnen wij ons verder verbeteren. Aan de hand van alle reviews, willen wij een optimale feestelijke beleving creëren bij onze klanten.

20%

Conversie verhoging

Review

Die ons het meeste opviel

Super!
Snelle reactie en ze proberen te helpen waar kan. Erg tevreden.

Aanbevelen

Waarom zou je anderen aanbevelen om te werken met Feedback Company?

Feedback Company denkt echt met je mee als individuele ondernemer en neemt de tijd voor al je vragen. Dankzij de applicatie van Feedback Company kost het hele reviewproces minder tijd en moeite. Feedback Company ontzorgt haar klanten, waardoor je je als ondernemer op je kernactiviteiten kan richten!