De case van Kaarten Carrousel

“Merkzichtbaarheid wordt steeds belangrijker. Daarop focussen wij ons als webshop en Feedback Company helpt ons daarbij.”

Hippe Geboortekaartjes
Aantal reviews 13.891
Branche Marketing services en retail handel
Klant sinds 2012
Beoordeling 9.5 / 10.0

Fuif is een webshop waar particuliere gebruikers hun eigen kaarten kunnen maken en waar shopeigenaren hun kaartenshop kunnen beheren. Fuif heeft meerdere sites. Het bedrijf werkt sinds 2012 samen met Feedback Company.

Doel

Om te werken met Feedback Company

In de periode dat onze samenwerking met Feedback Company tot stand kwam, adverteerden we al veel in Google AdWords. Het concrete doel was om, net als de concurrentie, sterren in Google te tonen.

De keuze is uiteindelijk op Feedback Company gevallen door hun bereikbaarheid, toegankelijkheid en aantrekkelijke prijzen. Het feit dat er een Nederlandse klantenservice voor je klaar staat was voor ons doorslaggevend.

Resultaat

Voor ons

Naast de sterren die we inmiddels in Google hebben verkregen, bekijken we alle reviews nu ook regelmatig om een beeld te krijgen van wat klanten van ons vinden. Dit biedt ons meteen de kans om te zien welke interne processen aan verbetering toe zijn.

Daarnaast wordt merkzichtbaarheid ook steeds belangrijker. Daarom focussen wij als webshop steeds meer op onze representativiteit; Feedback Company helpt ons daarbij.

Feedback Company was net als wij een starter toen onze samenwerking begon. Wij zijn dus echt met elkaar meegegroeid. We hebben met één van onze shops al twee jaar op rij de Opiness Award gewonnen en wij geloven dat dit veel te maken heeft met de reviews die wij hebben verzameld via Feedback Company.

25%

Meer aanvragen

150%

Nieuwe klanten

Review

Die ons het meest opviel

"De keuze is uiteindelijk op Feedback Company gevallen door hun bereikbaarheid, toegankelijkheid en aantrekkelijke prijzen. Het feit dat er een Nederlandse klantenservice voor je klaar staat was voor ons doorslaggevend"

Aanbevelen

Waarom zou je anderen aanraden om te gaan werken met Feedback Company?

Feedback Company kijkt naar consument én naar bedrijf. Het komt namelijk wel eens voor dat een klant een kritische review schrijft. Dat kan gebeuren en daar is ook niks mis mee. Soms is de review alleen niet terecht en doen wij er alles aan om het op te lossen met onze klant.

Voor ons is het heel prettig dat Feedback Company hier bemiddelt tussen de klant en ons. Wij hebben de ruimte om contact op te nemen met de klant om een probleem op te lossen of een bedrijfsreactie te plaatsen. Hierdoor is het eerlijk voor de consument en voor ons. Daarom heb ik over de jaren heen ook veel klanten aan Feedback Company aangedragen!

Zelf de tool ervaren?

Probeer gratis

Meer Business cases lezen?

Business cases