De case van EZBook.nl

“Door het partnerschap met Feedback Company bouw je een vertrouwde community op waar vertrouwen en geloofwaardigheid hoog in het vaandel staan."

EZ book.nl
Aantal reviews 2.111
Branche Boekenbranche
Klant sinds 2012
Beoordeling 9.9 / 10.0

EZbook.nl is de nummer één online boekmaker van Nederland en België. Bezoekers kunnen in drie eenvoudige stappen hun eigen boek of scriptie uploaden en drukklaar maken. Samen met Feedback Company heeft het bedrijf al zo’n 2500 reviews verzameld.

Doel

Om te werken met Feedback Company

"Een hogere mate van geloofwaardigheid en vertrouwen van onze klanten was de drijfveer voor de samenwerking" - aldus de eigenaar. Tijdens de eerste twee jaar werd de waarde van online feedback steeds duidelijker: "We keken naar de concurrent en konden daarin niet achterblijven. Zeker op websites zoals eBay zie je hoeveel reviews toe kunnen voegen."

Voor ons

Resultaat

"Mijn klanten willen graag weten wat andere klanten vinden van EZbook. Door het partnerschap met Feedback Company, een bedrijf wat op het gebied van reviews toch een bepaalde positie in de markt heeft, bouw je een vertrouwde community op waar vertrouwen en geloofwaardigheid hoog in het vaandel staan."

25%

Meer aanvragen

60%

Nieuwe klanten

Review

Die ons het meeste opviel

"Met de prachtige 9.9 die het bedrijf gemiddeld heeft gescoord op het gebied van klanttevredenheid zal geen enkele bezoeker meer twijfelen aan hun betrouwbaarheid."

Aanbevelen

Waarom zou je anderen aanbevelen om te werken met Feedback Company?

Door de onafhankelijkheid van Feedback Company zou ik het bedrijf graag aanbevelen. De externe, onafhankelijke positie zorgt namelijk voor een onpartijdig beeld van je bedrijf!

Zelf de tool ervaren?

Probeer gratis

Meer business cases lezen?

Business cases