De case van Drinkzz

“Wij hechten veel waarde aan klantervaring, met reviews kunnen we dit blijven verbeteren”

Drinkzzz
Aantal reviews 1.607
Branche Slijterij en Food detailhandel
Klant sinds 2014
Beoordeling 9.5 / 10.0

Drinkzz verkoopt meer dan 400 soorten goede wijnen. Zowel exclusieve wijn als goedkope wijn voor alledag is in de webshop te vinden. Daarnaast verkoopt Drinkzz ook fruitsappen en delicatessen. Met behulp van reviews geeft Drinkzz haar klanten steeds een unieke ervaring.

Doel

Om te werken met Feedback Company

We hebben gekozen om samen te gaan werken met een review bedrijf omdat we de product inkopen op de preferenties van klanten moeten baseren. We moeten weten welke producten de voorkeur hebben van de klant, zeker omdat onze producten alles te maken hebben met smaak. We willen onze eigen werkwijze doorzetten met de beste klantbeleving.

We hebben specifiek gekozen voor Feedback Company op advies van TechTool. Feedback Company is een van de weinige bedrijven met een systeem die te koppelen is met de software van TechTool.

Resultaat

Voor ons

Bij Drinkzz gaat het vooral om de klantervaring. Zonder de reviews die we hebben verzameld bij FeedbackCompany zouden we deze ervaring niet kunnen blijven verbeteren. Zeker omdat er veel concurrentie op het gebied van online drink- en etenswaren kunnen we ons assortiment aanpassen en het zo aangenaam mogelijk maken voor onze klanten.

We zijn nu aan het kijken om misschien te gaan beginnen met product reviews om zo alles te halen uit de kansen die reviews ons kunnen bieden!

25%

Meer aanvragen

60%

Nieuwe klanten

Review

Die ons het meeste opviel

"We hebben specifiek gekozen voor Feedback Company op advies van TechTool. Feedback Company is een van de weinige bedrijven met een systeem die te koppelen is met de software van TechTool".

Aanbevelen

Waarom zou je anderen aanbevelen om te werken met Feedback Company?

Ik zou Feedback Company zeker aan kunnen bevelen. De werkwijze van Feedback Company is erg aangenaam, er is fijn contact en je wordt goed geholpen. De reviews hebben ons verder op weg geholpen en doordat het een Google Review partner biedt Feedback Company ook mogelijkheden in Google Shopping, wat niet alle review bedrijven kunnen.

Zelf de tool ervaren?

Probeer gratis

Meer business cases lezen?

Business cases