De case van Baktotaal Bouwhuis

“Feedback Company geeft ons de mogelijkheid om contact op te nemen met klanten zodat we onze service kunnen optimaliseren”.

Baktotaal
Aantal reviews 2.905
Branche Food detailhandel
Klant sinds 2014
Beoordeling 9.2 / 10.0

Baktotaal Bouwhuis is al jaren een betrouwbare partner voor brood en banketbakkers. Ze leveren dagelijks gereedschappen en andere bakbenodigdheden aan een grote groep vakmensen. Doordat ze middels reviews meer inhaken op de behoefte van de consument, verbreden zij met steeds meer producten hun assortiment.

Doel

Om te werken met Feedback Company

We zijn samen gaan werken met een review bedrijf als Feedback Company omdat we waarde hechten aan de mening van onze klanten. Door de reviews die we binnenkrijgen, kunnen we beter inspelen op onze verbeterpunten die de consument aangeeft en weten we op welke vlakken we goed zitten.

Bovendien ziet de widget op de site er goed en geeft het een betrouwbaar beeld aan onze kopers. Doordat de beoordelingen op de site staan, krijgt deze ook meer aanzien omdat klanten zien wat andere klanten van ons vinden. Ze doen hierdoor sneller een aankoop bij ons.

Resultaat

Voor ons

De samenwerking met Feedback Company zijn we nu al flink wat jaren geleden aangegaan. Omdat samen met de tijd ook de behoeften van de klant veranderd, hebben we in al deze jaren continu onze service kunnen optimaliseren. Door de reviews blijven we up-to-date van de verlangens van de consument.

25%

Meer aanvragen

60%

Nieuwe klanten

Review

Die ons het meeste opviel

Één van de grote voordelen van Feedback Company in vergelijking met andere review bedrijven is dat je contact op kunnen nemen met klanten die een review hebben geschreven. Stel er zit een kritische review tussen dan hebben we de mogelijkheid om het probleem op te lossen, zodat de klant later de review aan kan passen. Zo kunnen die kritische reviews uiteindelijk een positieve draai krijgen of zelfs veranderd worden naar een geheel positieve review.

Aanbevelen

Waarom zou je anderen aanbevelen om te werken met Feedback Company?

Bij het contact met de klanten is Feedback Company een goede bemiddelaar. De medewerkers staan ons altijd goed te woord en denken met zowel ons, als de consument mee. Zo komen we altijd uit op een oplossing.

Zelf de tool ervaren?

Probeer gratis

Meer business cases lezen?

Business cases