Business case

Jeroen van den Eerenbeemt

Jeroen van den Eerenbeemt

Eigenaar / oprichter

“Wij gebruiken Feedback Company voornamelijk om vertrouwen uit te stralen richting potentiële klanten.”

Bedrijfsnaam: Vliegen & Parkeren
Aantal werknemers: 13
Klant sinds: 1-12-2013
Aantal reviews verzameld: 2.165
Score: 8.4/10

Over Vliegen & Parkeren

Vliegenenparkeren.nl is opgericht in 2013 en heeft momenteel 13 werknemers. Wij zijn operatief in Nederland, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk, Italië en Spanje. Vliegenenparkeren.nl maakt het makkelijk om bij vliegvelden te parkeren, via ons kun je parkeerplaatsen vergelijken en direct je reservering plaatsen

Wat is het doel van reviews verzamelen met Feedback Company

Door met Feedback Company reviews te verzamelen krijgen wij continu feedback van onze klanten. Eigenlijk zijn wij continu bezig met doorgaand marktonderzoek. De specifieke reviews voor ons bedrijf zorgen ook voor meer vertrouwen richting de consument.

Resultaten

Wij hebben zelf een onderzoek gedaan naar waar onze klanten op zoek naar zijn. Daar kwamen ook reviews uit als specifiek resultaat. Zelf hebben wij voor onze website specifieke reviews per product ontwikkelt, dit resulteerde in een conversie verhoging van wel 20%!

Zou je Feedback Company aanraden?

Ik zou Feedback Company zeker aanraden. Feedback Company hanteert een goede prijs en ook is de service via de telefoon is uitstekend.  Eigenlijk is er niet veel contact nodig, wat een goed teken is.

Share This