39,- per maand

Kwartaal abonnementen

Start binnen 1 werkdag

Klaar om je business een boost te geven?

Widgets

Reviews & Ratings

Door de resultaten openbaar te publiceren op jouw website door onze publicatiewidget wordt de kwaliteit en betrouwbaarheid van jouw organisatie inzichtelijk voor iedereen. Dit helpt je om klanten te behouden en te overtuigen om voor jou te kiezen.

Boost je sales

Mooie frisse widgets

Toon je kwaliteit & betrouwbaarheid

N

Makkelijk te plaatsen op iedere website

Productreviews

Sterren

Google Seller Ratings

Adverteer je op Google? Slim! Voeg de beoordelingen toe aan Google Ads-campagnes om het aantal doorkliks te verhogen en de acquisitiekosten te verlagen. Dit zorgt voor de bekende gele sterren.

Tot 17% meer kliks

Advertentiekosten dalen

Meer bezoekers = meer omzet

Uitnodiging

Pas de uitnodigingstekst aan naar je eigen wensen, met jouw logo,  of kies één van onze templates.

Reviewpagina

Je ontvangt een eigen bedrijfspagina met daarop alle reviews welke goed vindbaar is in Google.

Trigger instellen

Ontvang een automatische e-mail bij een negatieve review. Zo kun je snel acteren en sturen.

Koppeling

Automatisch uitnodigingen versturen via je webshop, CRM, CMS of een andere applicatie? Geen probleem. Onze API koppeling regelt dit.

Widget

Plaats 1 van de 6 review widgets op je eigen website. Dit zorgt voor betrouwbaarheid bij oriënterende bezoekers.

Vragenlijst

Altijd al graag iets willen weten en meten bij je klanten? Stel zelf een vragenlijst samen of kies één van onze templates.

3.000+ organisaties gingen je voor

Reviews zijn van onschatbare waarde. Feedback zorgt ervoor dat je kunt laten zien dat jij in huis hebt waar anderen naar op zoek zijn.

Saskia Mey

Van Gogh Museum

Reviews helpen klanten, die twijfelen of de webshop (nog) niet volledig vertrouwen, over de streep te trekken met meer omzet als resultaat.

Ledstores klantcase

Kemal Tas

Ledstores Europe

Reviews zijn essentieel. Dankzij feedback beschikken we over meer klantdata en gaat onze omzet indirect omhoog.

blom opleidingen

Matthijs de Vogel

Laudius Thuisstudies

Tijdelijke actie

Overstapweken

Verzamel je reviews bij Kiyoh, TrustedShops of Trustpilot? Check dan snel onze tijdelijke overstapweken met aantrekkelijke tarieven.  Owja, en je kunt al je reviews gewoon meenemen. Klinkt goed, toch?

Neem al je reviews mee

1e maand gratis

Kennismaken

Wie zijn wij?

Feedback Company is een jong bedrijf met 28 medewerkers werkzaam vanuit het centrum in Utrecht. Dankzij onze jarenlange ervaring in de feedback markt weten we hoe we feedback kunnen vertalen naar de gewenste branding en imago, optimale bedrijfsprocessen en het verbeteren van tevredenheid onder medewerkers én klanten.

Wij zijn samen met slechts 30 andere organisaties wereldwijd, official Google Review Partner. En daar zijn wij best trots op! Als Google-reviewpartner hechten we veel waarde aan betrouwbaarheid en eerlijkheid. De feedback die wij verzamelen is geschreven door echte mensen, en voldoet aan onze strenge betrouwbaarheidseisen.

Tarieven

Start vandaag met feedback!

39,- per maand

Kortlopende abonnementen

Start binnen 1 werkdag

Feedback

39,- / maand

450 uitnodigingen per maand

2 domeinen/websites

Helpdesk ondersteuning

Pro

99,- / maand

API GET voor custom review widget

1000 uitnodigingen per maand

4 domeinen/websites

Platinum

Op aanvraag

NPS & CES vraag

API Get voor custom review widget

2000 uitnodigingen per maand

6 domeinen/websites

Kennismaken?

Wil je de tool eerst een keer zien? Kies dan hieronder voor een Demo met één van onze reputatie management experts en krijg vrijblijvend advies. Al bekend met het verzamelen van reviews? Kies dan hieronder voor Prijsopgave en ontvang direct een offerte..

Veelgestelde vragen

Hoe lang loopt het contract?

Bij Feedback Company kun je al starten vanaf 3 maanden. Zo kun je op je gemak proberen of het wat voor je is.

Wat is het verschil tussen reviews en onderzoek?

Klantonderzoek geeft verdiepend inzicht in de prestaties per bedrijfsproces. Zo kan er gericht gemeten en verbeterd worden. Bedrijfsreviews meten de ervaringen met de organisatie.

Wat is de opzegtermijn?

Feedback Company biedt kortlopende contracten van 3 maanden. Het contract wordt automatisch verlengd met weer 3 maanden.

Kan ik tussentijds upgraden?

Je bestaande pakket kun je altijd upgraden. Feedback Company biedt oplossingen voor het verzamelen van reviews tot uitgebreid tevredenheidsonderzoek op basis van bepaalde processen.

Ik wil overstappen. Kan ik mijn reviews importeren?

Het importeren van de eerder verzamelde reviews is geen probleem, zolang deze maar zijn verzameld via een Google reviewpartner.

Kan ik mijn platform koppelen?

Feedback Company heeft een kant-en-klare integratie met de meest gebruikte webshop/website platformen. Zo kun je gemakkelijk automatisch uitnodigingen versturen.

Is mijn data veilig?

Uiteraard, Feedback Company is 100% GDPR compliant. Jouw data en die van jouw klanten zijn veilig bij ons.

Waar kan ik terecht met mijn vragen?

We hebben een speciaal team dat jou graag verder helpt! Bereikbaar per telefoon en/of e-mail. Ze staan iedere werkdag klaar voor jou.