Backend Stagiair bij Feedback Company

Ben jij op zoek naar een uitdagende meewerk stage als developer in het centrum van Utrecht? Wil je continu innoveren en een bijdrage leveren aan de schaalvergroting en productverbetering van Feedback Company? Lees dan snel verder!

Over ons

Feedback Company is een internationaal SaaS Platform welk zich focust op het verzamelen en meten van feedback middels user generated content. Deze software maakt het mogelijk dat consumenten de kans krijgen om direct online hun mening te geven over een dienst of een product. Op ons kantoor aan het Jaarbeursplein in Utrecht (direct bij het centraal station) werken we met een enthousiast internationaal team van 20 professionals op de afdelingen Marketing & Sales, Development, Finance en HR. Het development team designed en ontwikkelt de software, en bouwt continu aan vernieuwende features. We werken met nieuwe technologieën waaronder no-sql graph databases en CI/CD met Docker in de cloud. Ook gebruiken we Lucee, Coldbox, Java, Vue.js en SQL Server in een grote meertalige omgeving in de Cloud.

Wat je doet als backend Stagiair(e) bij Feedback Company

Tijdens je stage als developer Feedback Company werk je in een gedisciplineerd scrum-team.  Afhankelijk van je stage-vraag stellen we een stage-opdracht op, waarbij jij je skillset kan uitbreiden, gedegen en nuttig onderzoek kan doen en een eindresultaat kan opleveren waar jij trots op kan zijn. Dit kan voornamelijk op programmeren zijn gericht, of juist op het raakvlak van diverse technieken. De ene opdracht vraagt veel van je communicatie-skills, de andere juist meer van je technisch inzicht. We stemmen het graag samen met jou af. Je krijgt begeleiding van een ervaren ontwikkelaar, die ook voor ad-hoc vragen en hulp beschikbaar zal zijn.

Wie ben jij?

Je bent een gedreven student die zich de nieuwste technieken en ontwikkelingen op het gebied van webdevelopment eigen wil maken en op zoek is naar een stage waar je zelfstandig kan werken.

Verder vragen wij:

• Je volgt een HBO opleiding
  • Kennis van Python en/of Java en/of PHP
  • Ervaring met databases en SQL
  • Ervaring met of kennis van Object Oriented Programming

Wat bieden wij?

En verder:

• Stagevergoeding (300 Euro 3e jaars / 400 Euro 4e jaars)
  • Een zelfstandige stageplaats bij een van de meest ambitieuze reviewbedrijven van Europa.

Interesse?

Ben jij na het lezen enthousiast geworden en wil je graag bij ons komen werken? Neem dan contact op met Joyce Keizer: joyce@feedbackcompany.com/ 06-55128617.

Backend Stagiair bij Feedback Company

Over ons

Wat je doet als Backend Stagiair(e)

Wie ben jij?

Verder vragen wij:

• Je volgt een HBO opleiding
  • Kennis van Python en/of Java en/of PHP
  • Ervaring met databases en SQL
  • Ervaring met of kennis van Object Oriented Programming

Wat bieden wij?

Bij Feedback Company bieden we je een dynamische en innoverende IT-gedreven start-up omgeving. Ons jonge gepassioneerde team wordt geleid door senior afdelingshoofden, die er samen voor zorgen dat innovatie en passie gecombineerd worden met een professionele organisatie. Persoonlijke ontwikkeling en no-nonsense mentaliteit staan centraal. En verder:

En verder:

• Stagevergoeding (300 Euro 3e jaars / 400 Euro 4e jaars)

Interesse?

Ben jij na het lezen enthousiast geworden en wil je graag bij ons komen werken? Neem dan contact op met Joyce Keizer: joyce@feedbackcompany.com / 06-55128617.