Back End Stagiair(e) bij Feedback Company

Ben jij op zoek naar een uitdagende meewerk stage als developer?  Wil je continue innoveren en een bijdrage leveren aan de schaalvergroting en productverbreding van Feedback Company? Lees dan snel verder!

Over ons

Feedback Company is een internationaal Saas Platform welke zich focust op het verzamelen en meten van feeback middels user generated content. Deze software maakt het mogelijk dat klanten de kans krijgen om direct online hun mening te geven over een dienst of een product.

Op ons kantoor aan het Jaarbeursplein in Utrecht (direct bij het centraal station) werken we met een enthousiast internationaal team van 20 professionals op de afdelingen Marketing & Sales, Development, Finance en HR. Het development team designed en ontwikkelt de software, en bouwt continu aan vernieuwende features.

We werken met nieuwe technologiën, waaronder no-sql graph databases en CI/CD met Docker in de cloud. Ook gebruiken we Lucee, Coldbox, Java, Vue.js en SQL server in een grote meertalige omgeving in de Cloud.

Wat je doet als Back End Stagiair(e)

Wie ben jij?

Je bent een gedreven developer die zich de nieuwste technieken en ontwikkelingen op het gebied van webdevelopment snel eigen maakt en op zoek is naar een stage waar je zelfstandig kan werken.

Verder vragen wij:

• Je volgt een HBO opleiding
  • Kennis van Python en/of Java en/of PHP
  • Ervaring met Data Bases
  • Ervaring met Object Oriented Programming

Wat bieden wij?

Bij Feedback Company bieden we je een dynamische en innoverende IT-gedreven start-up omgeving. Ons jonge gepassioneerde team wordt geleid door senior afdelingshoofden, die er samen voor zorgen dat innovatie en passie gecombineerd worden met een professionele organisatie. Persoonlijke ontwikkeling en een no-nonsense mentaliteit staan centraal. En verder:

• Stagevergoeding (300 Euro 3e jaars / 400 Euro 4e jaars)
  • Interne trainingen
  • Een zelfstandige stageplaats bij een van de meest ambitieuze reviewbedrijven van Europa.

Wat bieden wij?

Bij Feedback Company bieden we je een dynamische en innoverende, tech gedreven, scale-up omgeving met een jong team. Samenwerken, persoonlijke ontwikkeling en een no-nonsense mentaliteit staan centraal.

Interesse?

Ben jij na het lezen enthousiast geworden en wil je graag bij ons komen stage lopen. Neem dan contact op met Joyce Keizer : joyce@feedbackcompany.nl / 0655128617

Back End Stagiair(e) bij Feedback Company

Ben jij op zoek naar een uitdagende meewerk stage als developer? Wil je continue innoveren en een bijdrage leveren aan de schaalvergroting en productverbreding van Feedback Company? Lees dan snel verder!

Over ons

Wat je doet als Back End Stagiair(e)

Tijdens je stage als developer bij de Feedback Company werk je in een gedisciplineerd scrum-team aan nieuwe features en allerhande issues. Je werkt nauw samen met de marketeers en het customer service team om de juiste vertaling te maken van de wensen van de klant naar nieuwe features.

Wie ben jij?

Verder vragen wij:

• Je volgt een HBO opleiding
  • Kennis van Python en/of Java en/of PHP
  • Ervaring met Data Bases
  • Ervaring met Object Oriented Programming

Wat bieden wij?

Stagevergoeding (300 Euro 3e jaars / 400 Euro 4e jaars)
Interne trainingen

Interesse?