Hoofd administratie Feedback Company

Weet jij als Hoofd Administratie onze financiële administratie naar een hoger niveau te tillen en de P&C-cyclus op een goede manier te stroomlijnen? Dan is deze baan als Hoofd Administratie een uitgelezen kans. Een mooie baan waarin je alle ruimte krijgt om je kennis te delen en een bijdrage kunt leveren aan de verdere professionalisering van onze organisatie.

Over ons

Feedback Company is een internationaal Saas Platform welke zich focust op het verzamelen en meten van feedback middels user generated content. Deze software maakt het mogelijk dat consumenten de kans krijgen om direct online hun mening te geven over een dienst of een product.

Op ons kantoor in het centrum van Utrecht werken we met een enthousiast internationaal team van 20 professionals op de afdelingen Marketing & Sales, Development, Finance en HR.

De functie

In deze functie ben je samen met het team verantwoordelijk voor de dagelijkse werkzaamheden van de complete financiële administratie. Werkzaamheden:

• Aansturen van een team van financials (2)
  • Verzorgen van maand- kwartaal- en jaarafsluitingen
  • Beoordelen van jaarrekeningdossiers en jaarrekeningen
  • Opstellen van financiële (project)rapportages
  • Monitoren van fiscale aangifte (BTW/ VPB)
  • Onderhouden van contacten met externe stakeholders zoals accountant, fiscus en bank.
  • Optimaliseren van de financiële en administratieve processen

Jouw Profiel

De persoon die we zoeken is een ervaren financial die het leuk vindt om collega’s te begeleiden en onze administratie naar een hoger plan te brengen. Verder ben je betrokken, gezellig en breng je humor mee. Functie-eisen:

• Een afgeronde HBO opleiding SPD, BE of AC
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring
  • Uitstekende communicatieve en schriftelijke vaardigheden in het Nederlands
  • Zeer goede kennis van en ervaring met MS Office Excel
  • Fulltime beschikbaar

Wat bieden wij?

Bij Feedback Company bieden we je een dynamische en innoverende IT – gedreven scale up  omgeving met een jong team, waar samenwerken, teamspirit, en ondernemen, centraal staan.
En verder:

• Een marktconform salaris
  • 26 vakantiedagen

Interesse?

Ben jij na het lezen enthousiast geworden en wil je graag bij ons komen stage lopen. Neem dan contact op met Joyce Keizer : joyce@feedbackcompany.com 0655128617.

Back End Developer

Ben jij een Developer die graag wil werken met meerdere systemen en frameworks en complexiteiten als stabiliteit, schaalbaarheid en intercommunicatie? Werk je graag bij een ambitieuze internationale organisatie binnen een klein team waar je zelfstandig werkt en veel verantwoordelijkheid hebt? Lees dan snel verder!

Over ons

Reputatie is meer dan een review of een vijf-sterren-rating op Google. Feedback Company is expert in reputatie management. Dankzij onze jarenlange ervaring in de feedback markt weten we hoe we feedback kunnen vertalen naar de gewenste branding en imago, optimale bedrijfsprocessen en het verbeteren van tevredenheid onder medewerkers én klanten. Dat doen we middels innovatie en slimme technische oplossingen, data-analyse én het stellen van de juiste vragen. De feedback die wij verzamelen is geschreven door echte mensen, en voldoet aan onze strenge betrouwbaarheidseisen. Feedback Company is een jong bedrijf met 28 medewerkers en opereert vanuit het centrum van de wereld aka de Jaarbeurs Innovation Mile in Utrecht.

Wat je doet als Back End Developer bij Feedback Company

Als Back End Developer zorg jij ervoor dat onze SaaS diensten binnen de marketing branche nog sterker komen te staan. Je werkt nauw samen met de marketeers en het customer service team om de juiste vertaling te maken van de wensen van de klant naar nieuwe features. Daarnaast lever je een belangrijke bijdrage om ons platform om zetten naar een service georiënteerde architectuur.

Wie ben jij?

Je bent een gedreven developer die de lead kan pakken over zijn/haar eigen service. Je wilt continu innoveren met de nieuwste technieken op het gebied van development en cloud infrastructuur.

Verder vragen wij:

• HBO/WO werk- en denkniveau
  • Kennis van Python en/of Java en/of PHP
  • Kennis van Cold Fusion is een pré
  • Teamplayer voor een veranderende omgeving met veel technische uitdagingen
  • Ervaring met aangrenzende disciplines, van front-end tot sysops

Wat bieden wij?

Bij Feedback Company bieden we je een dynamische en innoverende IT – gedreven Scale Up omgeving met een jong team, waar samenwerken, teamspirit, en ondernemen, centraal staan.

En verder:

• Een marktconform salaris
  • Een reiskostenvergoeding
  • Een ruime laptop vergoeding
  • Een telefoonabonnement
  • 26 vakantiedagen
  • Het behalen van certificeringen voor relevante onderwerpen.

Interesse? Ben jij na het lezen enthousiast geworden en wil je graag bij ons komen werken? Neem dan contact op met Joyce Keizer : joyce@feedbackcompany.com of bel naar 06 55 12 86 17.