8.5/10
Info verloop order
8.5/10

Schnell, effizient, guter preis und keine versandkosten.

Gutes angebot und unkomplizierter versand

Der Jahrgang sollte beim kauf angegeben werden (der von mirbestellte wein ist leider schon 5 jahre alt). Lieferung nach hause konnte auf der website nicht angegeben werden, so dass der wein an eine weit entfernte abholstation geliefert wurde.
Aber alles in allem bin ich sehr zufrieden!

Ik vond de informatie rond track & trace verwarrend, ik kon geen Nederlandse postcode invullen. Toen heb ik het maar gelaten. De bestelling zelf ging goed.

Heerlijke pineau!

Zie voorgaand, verwarrende info rond Nederlandse postcode. Ik werd behandeld alsof ik vanuit België bestelde.

Weet ik niet meer.

Reactie Wereldwijnonline:

Beste Victor, Bedankt voor je review! Belangrijk is dat je op website van www.postnl.nl kijkt en niet op de Belgische site van postnl.be wanneer je in Nederland woont. Dat zal wellicht de reden... Beste Victor, Bedankt voor je review! Belangrijk is dat je op website van www.postnl.nl kijkt en niet op de Belgische site van postnl.be wanneer je in Nederland woont. Dat zal wellicht de reden geweest zijn dat je je Nederlandse postcode niet kon ingeven. Desalniettemin heel leuk te horen dat de Pineau top was :-)) Koen

Aaliouli

Makkelijk bestelling via de site
snelheid van levering

product makkelijk te vinden en te bestellen

zie hieronder

via google

Paul Larivière

Snelle en correcte uitvoering van de bestelling

Aanbod en service

nvt

Google

De eenvoud van het bestellen op de website.

Overzichtelijke website. Makkelijke betaling. En de wijn, cadeau voor iemand anders, scheen erg lekker te zijn.

De bezorging van de wijn. Van bestelling tot levering heeft 8 dagen geduurd, dit vind ik behoorlijk aan de lange kant in vergelijking met bezorging van andere websites. Groot pluspunt hierbij is de attente houding van Wereldonline om een gedeelte van de bestelkosten te vergoeden als compensatie voor de lange bezorgtijd.

Hoe kwam u bij ons terecht? Google/Facebook/Instagram/Andere?

Andere. Door te serven op het Internet.

Bart

Mooie wijnen, eenvoudig bestelproces, levering kan vlotter en communicatie over niet leverbare wijn ook.

Interessant pallet aan wijnen. Ik vond hier een van mijn favoriete wijnen die ik elders niet meer kan krijgen.

Communiceer beter buiten de website om.

google

Reactie Wereldwijnonline:

Beste Bart, Dank voor je review. De reden dat de levering iets langer duurde, heeft te maken met het feit dat u veel verschillende wijnen bestelde, en sommige daarvan uit ons douane-depots te... Beste Bart, Dank voor je review. De reden dat de levering iets langer duurde, heeft te maken met het feit dat u veel verschillende wijnen bestelde, en sommige daarvan uit ons douane-depots te Brussel moeten komen. Vandaar. Met hartelijke groeten, Koen.

Zeer correct en snel

goed overzicht, snelle reactie en goede prijs

postNL levering zeer snel, twee maal gemist(in weekend) daarna zelf afgehaald aan "dicht bijzijnde" sorteerpunt, maar zelf moeten opzoeken ipv te vermelden waar dat is(adres)

Hoe kwam u bij ons terecht? Google/Facebook/Instagram/Andere?

wijn gedronken in restaurant, opgezocht via app vivino

Reactie Wereldwijnonline:

Beste Paul, Dank voor je review. Wanneer je verwacht niet thuis te zijn bij levering is het handiger om meteen te kiezen voor een afhaallocatie. Zo wordt die meteen daar geleverd, en wordt u... Beste Paul, Dank voor je review. Wanneer je verwacht niet thuis te zijn bij levering is het handiger om meteen te kiezen voor een afhaallocatie. Zo wordt die meteen daar geleverd, en wordt u keurig ingelicht. Wanneer u kiest voor thuislevering gelden 2 afleverpogingen en daarna wordt het naar dichtstbijzijnde Kariboo-punt gebracht. De notificatie daarvan kan soms wat rommelig zijn. Geniet van de wijnen!

Jan Kusè

De vlotheid van de levering en de goede kwaliteit van de geleverde wijn

Snelheid van levering

Vivino

Duidelijk

Niet alle flessen (18) in 1doos verpakken

Eenvoud

Afleveren wat ik heb besteld. Ik heb 3 flessen Wente 2014 besteld, zo staat het ook op de bon maar er is Wente 2015 afgeleverd.

Google

Reactie Wereldwijnonline:

Beste Ben, Helaas kan het gebeuren dat u een jonger jaartal ontvangt. Normaliter wordt u daarvan eerst op de hoogte gesteld, maar wanneer een jaartal net veranderd is kan dat er soms tussenin... Beste Ben, Helaas kan het gebeuren dat u een jonger jaartal ontvangt. Normaliter wordt u daarvan eerst op de hoogte gesteld, maar wanneer een jaartal net veranderd is kan dat er soms tussenin glippen. Mocht de wijn u niet bevallen kan u hem steeds (30 dagen na aankoopdatum) gratis retourneren. Met hartelijke groet, Koen.