8.5/10
Info verloop order
8.5/10

Heel gemakkelijk om online te bestellen en heel snelle afwerking.

Tip : misschien zou het goed zijn om de mogelijkheid aan te leveren om bij het kiezen van het leveradres, dat je de postcode zou kunnen veranderen. Nu kon ik alleen een selectie maken van een afleveradres voor postcode 3290

Vlotte afwerking

Goede comminicatie

Internet

steven niclaes

Mooie keuze in zuid Afrikaanse wijnen.

Alexandra W

Mijn doos wijn was zoek geraakt, en toen heeft Wereldwijnonline.be mij een nieuwe doos toegestuurd, dat vond ik echt super aardig en attent!!

De snelle reactie via e-mail en de goede service

Heb ik niet

Google

Vlotte communicatie per mail over toestand van afhandeling order

Snelheid van kunnen bestellen; overzichtelijke website, gebruiksgemak

Snelheid van levering

Google

Momenteel nog steeds in blijde verwachting van mijn bestelling. Ik heb mijn pakje namelijk laten leveren in een afhaalpunt maar dit afhaalpunt is intussen met vakantie tot eind augustus ! Ik had... Momenteel nog steeds in blijde verwachting van mijn bestelling. Ik heb mijn pakje namelijk laten leveren in een afhaalpunt maar dit afhaalpunt is intussen met vakantie tot eind augustus ! Ik had mijn pakje nochtans op tijd besteld zodat ik het twee dagen later zelf zou kunnen afhalen maar omwille van laatttijdige levering door jullie is dat niet gelukt. Ik wacht dus nog steeds op mijn pakje.

xxxx

xxx

xxx

Reactie Wereldwijnonline:

Beste Michel, Jammer dat je zo een review schrijft die helaas niet geheel waar is. Je bestelde op 7 juli om 22u55. Zoals duidelijk aangegeven op onze website moet je rekening houden met 3... Beste Michel, Jammer dat je zo een review schrijft die helaas niet geheel waar is. Je bestelde op 7 juli om 22u55. Zoals duidelijk aangegeven op onze website moet je rekening houden met 3 werkdagen leveringstijd na bestelling. Zodoende hebben wij op 10 juli je pakket aangeboden bij Bpost. Het is voor ons helaas onmogelijk om na te gaan wanneer het door jou geselecteerde afhaalpunt gesloten is vanwege vakantie. Ons dan geheel verantwoordelijk stellen vinden we helaas wat kort door de bocht. Met vineuze groeten, Koen.

Suzy De wit

De vlugge levering

via google

Gunter Houtput

Snel behulpzaam en vriendelijk!

Fijn te weten dat mijn naam herkend werd door de medewerker bij het lezen van mijn mail nadat ik bestelling had geplaatst! Super toch!

Was 100% fijne ervaring

Hoe kwam u bij ons terecht? Google/Facebook/Instagram/Andere?

Na opzoeken van een bepaalde wijn

Schnell, effizient, guter preis und keine versandkosten.

Gutes angebot und unkomplizierter versand

Der Jahrgang sollte beim kauf angegeben werden (der von mirbestellte wein ist leider schon 5 jahre alt). Lieferung nach hause konnte auf der website nicht angegeben werden, so dass der wein an eine weit entfernte abholstation geliefert wurde.
Aber alles in allem bin ich sehr zufrieden!