8.5/10
Info verloop order
8.5/10

Jimmy Thielens

Tot noch lekkeretoe heb ik mijn bestselling niet gekregen...
Na een mail naar jullie heb ik nog steeds geen Antwoorden ontvangen
MVG
Jimmy Thielens

Lekkere wijnen

Antwoorden op mail

Vivino

Reactie Wereldwijnonline:

Beste Jimmy, Dank voor je review. Je wijnen zijn terug bij ons geleverd omdat je een compleet fout huisnummer ingevoerd had he. Vandaar. Maar als ik het nu zie, zijn alsnog bij jou terecht... Beste Jimmy, Dank voor je review. Je wijnen zijn terug bij ons geleverd omdat je een compleet fout huisnummer ingevoerd had he. Vandaar. Maar als ik het nu zie, zijn alsnog bij jou terecht gekomen nadat je het correcte huisnummer doorgegeven had. Santé op de wijn! Koen.

google

Frans Geurtsen

De snelle levering

Ja. De aanschafprijs.

Google

Correcte levering met overzicht.

Op de website vermelding van 2a3 dagen tot levering, waren in werkelijkheid 4 dagen

Mooi aanbod wijn, ook wijnen die moeilijker te vinden zijn.

Aanpassen vermelden levertermijn op website, is langer dan de 2a3 dagen

Reactie Wereldwijnonline:

Beste Yves, Dank voor je review. Inderdaad, normaliter word je ook meteen op de hoogte gesteld als de levertijd langer dan 2 a 3 dagen zou duren. Onze excuses dat dit niet gebeurd is! Geniet... Beste Yves, Dank voor je review. Inderdaad, normaliter word je ook meteen op de hoogte gesteld als de levertijd langer dan 2 a 3 dagen zou duren. Onze excuses dat dit niet gebeurd is! Geniet van de heerlijke Wente wijnen. Koen van Wereldwijnonline.

Schilder

Dat was oke

Integendeel, slechte ervaring

Ja, de wijn sturen die besteld is en niet een alternatief

Hoe kwam u bij ons terecht? Google/Facebook/Instagram/Andere?

Internet. Ben verhuisd van Duitsland en zocht een Nederland bedrijf voor de levering van wijn

Reactie Wereldwijnonline:

Beste mevrouw Schilder, Dit dient toch wel enige toelichting, wat u meldt is niet correct. U heeft wel degelijk de wijn gekregen die u besteld en gekocht heeft. Alleen is het label van deze... Beste mevrouw Schilder, Dit dient toch wel enige toelichting, wat u meldt is niet correct. U heeft wel degelijk de wijn gekregen die u besteld en gekocht heeft. Alleen is het label van deze wijn vernieuwd naar Long Little Dog ipv Longue dog. Dit omdat men internationaler wil gaan. Dus u heeft 100% dezelfde wijn gekregen, alleen met een vernieuwd labeltje. Santé, Koen.

Simplicité et rapidité !

Informations pertinentes, site ergonomique et délais de livraisons très rapides.

Lieven LUYTEN

Snelle goede service

veel keuze is Israëlische wijnen

google

Reggers Christel

De snelle levering .

Hoe kwam u bij ons terecht? Google/Facebook/Instagram/Andere?

Hadden deze in Portugal gedronken. Ben dan op Google gaan zoeken en bij u de flessen gevonden . U kan me mss nog helpen , zijn ook op zoek naar Borges Porto reseeva Bianco.

Marc

Keuze