8.5/10
Info verloop order
8.5/10

Gemakkelijk te bestellen en flexibel

Flexibel goede delivery in het buitenland en opvolging via chat bij vragen

Niet direct , naar jullie toe. Is eerder opvolging naar levering toe door onderaannemers (in het buitenland in mijn geval)

Goed geregeld

Goede communicatie

Sam

Ik kom zeker nog terug

Mooie selectie en details

Enkele flessen die ik gekocht had waren dus uiteindelijk niet beschikbaar (geld kwam heel snel terug op mijn rekening )

Prima, al is het de eerste bestelling. Maar er zullen er nog volgen !

Ruime keuze. Correcte levering.

Misschien nog wat nieuwe wijnlanden aanboren als daar zijn Roemenië, Moldavië, Georgië en bijv. ook Brazilië. Ook de westvlaamse wijn is aan een opmars toe (eventueel ook eens in aanbod plaatsen).

Google.

Herman

Eerste keer is meegevallen qua snelheid en verzorging van de zending

Hoogstaand product

Omwille van de eindejaarsperiode was het aanleveren bij PostNL wat traag.

Hoe kwam u bij ons terecht? Google/Facebook/Instagram/Andere?

Opzoekwerk in Google en Vivino om een bepaalde wijn te vinden

Bart van Hylckama

Van A tot Z een schoolvoorbeeld van hoe online wijn kopen zou koeten zijn.

Snelle levering.

Geen.

Google-opdracht op Esporao AB en Private Selection

Mark

2 van de 3 bestelde wijnen kwamen snel toe; de 3de verdween jammer genoeg ergens onderweg - maar alles werd uiteindelijk correct afgehandeld.

Veel info op de site.

Mijn 2 mailtjes over de wijn die niet geleverd was gingen blijkbaar verloren in de kerstdrukte. Begrijpelijk misschien, maar je voelt je in de kou gelaten. Verbeterpunt: alerter reageren in zo'n... Mijn 2 mailtjes over de wijn die niet geleverd was gingen blijkbaar verloren in de kerstdrukte. Begrijpelijk misschien, maar je voelt je in de kou gelaten. Verbeterpunt: alerter reageren in zo'n situatie zou veel frustratie voorkomen.

Reactie Wereldwijnonline:

Beste Mark, Dank voor je feedback. We doen er alles aan om zo snel mogelijk te reageren en problemen op te lossen. Helaas is het bij jou initieel niet goed gegaan vanwege de enorme... Beste Mark, Dank voor je feedback. We doen er alles aan om zo snel mogelijk te reageren en problemen op te lossen. Helaas is het bij jou initieel niet goed gegaan vanwege de enorme kerstdrukte. Maar dat hebben we achteraf wel goed gemaakt. Santé! Koen van Wereldwijnonline

Correcte & snelle levering.

Uitgebreide info.

google

Verbruggen

Correcte levertijd, veilig verpakt, Zeer tevreden.

Wijn verpakt in doos van andere wijn. Even paniek dat de verkeerde werd geleverd. Eens geopend, blijk het toch de juiste. Grappig.

Reactie Wereldwijnonline:

Beste Joke, Dank voor je feedback. We proberen zo duurzaam mogelijk de wijnen te verpakken en te verzenden, om zodoende onze ecologische voetprint zo klein mogelijk te houden. Daarom kan het... Beste Joke, Dank voor je feedback. We proberen zo duurzaam mogelijk de wijnen te verpakken en te verzenden, om zodoende onze ecologische voetprint zo klein mogelijk te houden. Daarom kan het voorkomen dat je wijnen in een andere doos verpakt zijn dan de originele wijn/fles. Echter krijg je altijd de bestelde wijn! :-) Santé! Koen van Wereldwijnonline.

Positief

Duidelijk